Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

snälla pussel. åk in och kolla säg att du är orolig att du är rädd.. skit i vad dom säger. du kommer inet känna dig lugn innan du har hört hjärtljuden eller sett i UL .. så snälla pussel för din egen skull.

• SannaKaarina

men Pussel varför lyssnar du inte? varför inte ringa?

om du åker in och du hör barnet först då lär du bli lugn.

förstår du inte att vi på andra sidan linan blir faktiskt oroliga för dig? vi kan inte hjälpa dig och dom som kan hjälpa vägrar du kontakta

• SannaKaarina

jag måste fråga. överreagerar jag..

jag var juh inte till förlossningen idag och min granne skjutsade in mig då jag inet klarade av att köra. men när allt var klart så gick jag på toa och då jag kom ut sitter hon och läser MIN journal min peronliga.. jag kokar bara jag tänker på det . jag låter ingen annan läsa det för jag anser att dte är personligt .. överreagerar jag ? jag sa inget till henne då hon var snäll och skjutsade in mig men nu är jag bara irriterad. det var inet ens jag som gav dne till henne utan barnmorskan.

• SannaKaarina

och jag fattar inet att om man får någons journal i handen att man öppnar den utan att fråga. jag känner mig kränkt på nått sätt det var ändå mina personliga saker i den okey jag har inget som jag vill dölja i den men just principen., är så besviken nu :( okey att jag vet att hon är nyfiken men det här var lite väl mycket tycker jag :(

• SannaKaarina

jo kommer göra det. ville som inet då hon var där hon var ändå snäll och åkte från jobbet för min skull :( mnen hur tacksam ska man var a:(

• SannaKaarina

nja tror inte hon är en sån person som klarar kritik. och då hon är min närmaste granne hon äger huset bredvid mitt så kan dte bli jobbigt. får vakta journalen bättre bara.. värsta är att hon håller på och snokar om min kille och hans personliga uppgifter som står också i journalen

har en knasig schäfer han försökte springa ut med en tom plastpsåe nu *skakar på huvudet*

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3