Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

:) jag får lov att göra det. men en skum känsla att tro man kommer göra det. har drömt om det någon gång och det är väl det att man aldrig fått barn innan som gör det. svårt att tänka sig smärta som man aldrig haft innan.

stackars lilla saga :( hoppas hon blir bra snart inge kul för barn att behöva vara sjuka. och stackars sagas mamma som inte kan gå ut och njuta av våren .

• SannaKaarina

oh så skrämmande det måste ha varit Teen att skickas så där utan att få veta vad det handlar om

men skönt att höra att bebisen mår bra och hoppas att det inte är nått allvarligt med lilla bebban

jag ska till distriktläkaren nu kl 9,20 och prata om min carpaltunnelsyndrom och operations tid. uffa inge kul har gjort det en gång tidigare då jag blev sparkad av min häst då jag var 14 och nu är den tillbaka på högerhand istället fast med mycket starkare styrka. sen efter det ska jag till BM och lämpa prover ink ett urinprov att utesluter uvi då jag knappt har någon blåsa. iof ett vanligt grav symptom men skönt tat kolla iaf. och så får jag lyssna på hjärtat igen :) tror han har ganska rejält trångt i magen. som han bökar nu.

• SannaKaarina

theresa grattis i efterskott till namnsdagen igår.

ojdå. så man kan missa värkarna? illa då jag behöver 1½ timme att ta mig till förlossningen ...

• SannaKaarina

MammaB nu skrämmer du mig . jag har inte heller någonsin haft mensvärk... iof sig har jag knappt haft mens. förr hade jag väl mens 1 gång i halvåret i 2-3 dagar. sen när jag fick regelbundet blev det väl lite småblödningar i 2 dagar. men knappt så jag märkte av det. om jag duchade innan kunde jag tom ha sex utan att killen märkte att jag hade mens..

så jag hoppas jag får ett mellanting mellan dig och theresa

• SannaKaarina

jag har varit hos läkare och BM idag

hos läkaren = min högra hand kommer att opereras för carpaltunnelsyndrom som är väldigt grav. fanns inte en chans att den skulle bli bra efter förlossning och att den var i dåligt skick..

hos bm alla mina värden såg bra ut magen har växt från SF 24 som dte var en månad sen till 29 som det var idag hjärtljuden låg mellan 144 till 150 tror han låg och sov då hjärtljuden avbröts inget och han var så stilla

• SannaKaarina

jeppa låter som här då.. :( var på vågen idag hos BM och jag hade gått upp 7 kg sen sist fattar bara inte vars allt sätter sig då bara magen och brösten som vuxit förutom allt som är svullet pga vätskan förstås :(

• SannaKaarina

*kramar om alla som känner sig osynliga.

Jonali klart du inte är osynlig vi ser dig. önskar jag kunde hjälpa till att lyfta ditt humör:( antar att det är inget specielt som drar ner dig

samma mjukis inte är du osynlig

jag tror vi alla känner oss osynliga ibland men jag tror att vi alla syns. bara att det är så många som skriver så man inet hinner riktigt med,

• SannaKaarina

klart vi är smala fotomodeller. vad sitter vi här annars med för gemensamt vi är alla så eftersökta modeller så vi måste ha en fristad.

hur kan killar tycka att det är såå sexigt med stora bröst. skulle det inte vara bättre med bröst som man kan köpa sexiga bhn till och som inte är så förbannat tunga?

• SannaKaarina

vill gnälla lite..

har panik nu sover jag inet ens men handen är helt jäkla borta .. fattar inte varför det här ska komma nu vill förbereda för förlossning istället sitter jag med en hand som jag knappt kan röra utan att dne blir helt muskelsvag och bortdomnad. vill kunna skriva dagbok utan att tappa pennan vill kunna lyfta ett jäkla glas utan att den flyger från min hand. vill verkligen inte opereras men vågar inte heller låta bli.

sen kommer jag gå med hemska smärtor i en hand som har en massa stygn i sig sist var det 7 stygn i vänster handen och det gjorde ont oavsett vilken ställning den var i . hoppas den hinner läka ordentligt innan min baby kommer vill kunna koncentrera mig på han helt och inte med en orörlig hand :(

Zandrisen karlar fattar bara inte när man inte är upplagd för diskussioner tyvärr.
    är härligt att se dig här igen och inte borta på ett sjukhus.
    kramar om

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3