BF Juli-07 Nr3
grattis Misan det är så aktivt i tråden så man hinner inte med riktigt.
grattis Misan det är så aktivt i tråden så man hinner inte med riktigt.
jag var hos bm idag. sf måttet var nu 32 och är i vecka 32.
hon sa inget om bebben var fixerad. hur kan man veta det?
blir nästan sotis på allt prat om förlovnig giftemål och dylikt. men jag gissar att jag får vänta lääänge då vi precis bestämt för att satsa. får väl ta det smygande då vi varit tillsammans längre :p och helst att vi kännt varandra mer än ett år .. barnet är iaf beräknat så att vi har kännt varann 1 år och 7 dagar om han kommer som beräknat..
mammaB det hoppas vi på. :)
samtidigt som jag blir avis så vill jag inte att det går för fort fram. det räcker med en snabb bebis. och så är nästa gång jag förlovar mig den sista hoppas jag. tredje gången gillt sägs det väl.
är det någon som vet. min syster är gravid i vecka 22 och då hon kissar får hon tydligen ont i magen. någon som varit med om det?
mammaB men det är inget att vara orolig för? bara så det är?
:( ser illa ut till att vi ska vinna hörde jag från killen har tyvärr inte den kanalen hur ligger det till nu?
uff jag har halsbränna heta duga på kvällarna hemskt
*kramar om mjukis.
i frewdags så var jag vecka 31+1 då hade jag sf mått på 32 vuxit på två veckor från sf 29. känns ganska tungt att bära all vätska. gått upp 30 kg :( blä för att samla på sig vätska skulle kännas bättre omn det var för onyttigheter som jag inte ens är sugen på.