• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Theresea1: Tjohoo, hoppas det, att det underlättar förlossningen menar jag, skönt att inte behöva göra något, bara att ta emot !! *haha*

Mammab: Jag känner ju knappt av riktiga sd så jag klagar inte...än....

Hallonfot: Min bebis var hur vild som helst i v 31-32, lite lugnare nu men fortfarande skramlar det runt där inne. Boxas och sparkar och sträcker på sig!!

• Jessa6

göteborgsmorsan: Nej man vet ju aldrig, min får gärna komma en vecka tidigare

• Jessa6

Lite av varje passar på mig i de där skrockpåståendena, kan inte lista ut vilket ändå. Jag har fått en liten svag rand bara på magen, inte alls mycket!

• Jessa6

Hörde också en där de sa att det var en pojke på köns-ul och sen föddes en flicka. Mamman kände sig helt snuvad på sin son...

• Jessa6

Tänkte packa min bb-väska i början av juni. Bra att ha lite tips på vad man ska ha med sig. Får ta upp en bag från förrådet för jag har inte bra väskor för att packa allt tycker jag

• Jessa6

God morgon tjejer!
    Idag ska jag till mitt gamla jobb och rensa ut mitt skåp och äta frukost med dem. Tur att man jobbade på hotell för då blir det rejäl frukost

Sen fyller min svärfar 65 idag så det blir kalas senare idag, är alltid så god mat där, mumma!!!

• Jessa6

Ahhh....det var gott med frukost! Nu är allt tomt och lämnat där!

Köpte mig ett par leggings på vägen hem, ska se om jag får dem på mig utan att det stasar i benen! *haha*

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3