Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

blääähee hitta en bild som e tagen efter evelina föddes efter ja träna som en tok.. va tvungen att lägga in den i bildgalleriet så har man nått å minnas sen iaf snyft.. haha

• Nathalie009

calylite: haha ja ;P Fast åandra sidan blir inte jag så stor heller, var inte stor alls med evelina :P hade liten mage hela tiden å fic kommentarer om d jämt, men efteråt va d skönt :D

Men hoppas att man kommer se ut sådär nångång igen efter denna grav.. Vetefan hur ja ska hinna träna så mkt som ja gjorde då bara :S men men allt går om man vill !

• Nathalie009

calylite: aa ja e tacksam att ja inte heller blir ¨så stor även fast man verkligen vill ha en bebis mage så är d bara 9 månader, sen vill man ju ha sin gamla kropp igen så d e värt att ha liten mage :P

vart iof större denna gång än förra gången, då syndes det absolut ingenting på mej förens efter v 32.. va typ efter v 32 den började växa då haha

• Nathalie009

nääe sova lite kanske.. så ma inte e allt för trött när busfröt väcker en vid 7 imorrn :D

• Nathalie009

åå så skönt att ha fått sova inat.t. var hos pappa i fredags med lilltjejjen o sov där men d blir adlrig nån sömn när man e där så obehagligt spökar å har sej ursh... äntligen e man utvilad iaf

• Nathalie009

L2K : nej nybiggda lägenheter.. jättemysko=/ kanske byggt på en gammal plats vet inte. men alla som varit där har typ sett ngt. utom pappa han bara skrattar åt de där:P

• Nathalie009

själv ska ja till Adidaslagret idag å leta efter skor till Evelina ..hoppas man hittar några fina =)

• Nathalie009

a håller me ska cokså köpa en lite midnre platt tv till sovrummet tycker d e jättejobbigt o bara ha 1 tv :P

• Nathalie009

Lindisen: Halsbränna? köp Rennie dom e skitbra så tar du en innan du går å lägger dej

hade samma problem när ja vänta evelina d va hemskt ursh

• Nathalie009

Lindisen: japp på apoteket.. samarin har ja inte testat men får man ta d när man e gravid? Har för mej min BM inte tyckte jag skulle ta d de 3 ssita månaderna, vetefasen varför:S

Men rennie funkade jättebra, tuggtabl, inte ett dugg äkliga smakar mint! =)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3