• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Idag fick jag rejäla sparkar så det syntes utanpå magen, magen hoppade till ett antal gånger. Sen känner jag att bebben har hicka med jämna mellanrum...

• Jessa6

Såg att det diskuterade bilar, någon som har erfarenhet av Opel Astra kombi eller Opel Zafira? Vi har nu en Opel astra sport, en så där liten loppa som man minsann inte får in varken barnvagn eller barn...Går inte alls, sambon köpte den innan vi blev tillsammans. Nu får det bli mer familjebil!!

• Jessa6

Åh vad det ska snöa... Inte alls kul, tänkte jag skulle cykla till AF idag men det blir nog till att gå...

• Jessa6

Min sambo försökte höra hjärtljudet genom en tom toarulle igår, han sa att det lät som om en katt spann ungefär. Kan det ha varit hjärtat?? Man är ju knäpp ibland...

• Jessa6

HAr många namn på G

tjej:
    Ebba
    Wilma
    Tindra
    Alva
    Julia (som min kusin "stal" nu...)

kille:
    Liam
    William
    Anton
    Oscar
    Adam

Fler kommer säkert att dyka upp på tapeten...

• Jessa6

William glömde jag skriva i min lista men det är självklart där...

• Jessa6

Var är den där länken med polknamn so vi hade uppe i denna tråden tidigare? Någon som kan hjälpa mig med det?

• Jessa6

Hemskt vad ni skriver!! Jag hinner inte med... Idag har jag haft kalas, fyller 30 om 45 minuter...Då faller man över strecket och går mot 40 *hahaha* Nej då så snabbt ska det inte gå, massor att göra nu mellan 30 och 40 ju!!

På tal om BH, har gått från en B-kupa till en D-kupa, himla spännande det där! (tycker min sambo med)

Nu ska jag försöka sova lite, lång dag i morgon med!!
    Natti, natti!

• Jessa6

Tack för alla gratulationer!!

Nu är man hemma efter en go frukost hos tvillingsyrran, en middag på stan med bästa kompisarna och ska ut och äta med familjen ikväll!

Har varit en kanondag, min sambo väckte mig med serpentiner och "skönsång", i köket hade han ställt champagne (pommac)i ishink med is och blommor och massa paket, ballonger och mer serpentiner. Har fått hur mycket som helt, både paket och pengar, man måste ju vara snäll eller poppis *haha* Kom ut i trappan, då hade kompisarna varit där och smyckat hela trappan med foton, ballonger och serpentiner!!

Fick bland annat en jättefin Police-klocka av min sambo och ska få välja en ny cykel av mina föräldrar. (de tycker att en bra och säker cykel är på tiden nu istället för min mountainbike som allt som oftast går sönder) Japp man fyller bara 30 en gång!
    Bebben har gratat mig genom att göra sig känd hela dagen och även dansat lite för mig, på blåsan...

Nu blev det långt, ha en trevlig kväll allihopa!!

Kram Jessa

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3