• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Grattis till tjejen little baby!!

• Jessa6

Pratades vikt innan, nu ska jag minsann gå coh väga mig och se vad jag gått upp!Kommer strax....

• Jessa6

Tillbaka, har gått upp 4,5 kg, men vet inte riktigt om det stämmer efter 2 dagars konstant ätande av tårta och godheter...

• Jessa6

SyrranH. Du hade kasnke inte så mycket övervikt innan garviditeten, vet inte om det beror på det men jag hade väl en 8 kg övervikt iallafall...

• Jessa6

Ny magbild i mitt galleri idag, under starka bilder..vad tror ni, flicka eller pojk? Svåårt att säga nu så klart men lite åsikter vill jag ha om någon vill vara gullig och gå in och kolla!

• Jessa6

Ny magbild i mitt galleri idag, under starka bilder..vad tror ni, flicka eller pojk? Svåårt att säga nu så klart men lite åsikter vill jag ha om någon vill vara gullig och gå in och kolla!

• Jessa6

Är det bara jag som har en drömgraviditet? *peppar, peppar*

Har inte ont någonstans, har inte haft heller, känner bebben dagligen, inga foglossningar, har knappt mått illa under hela tiden, inga problem med mat, nej inga problem överhuvudtaget egentligen... Men bara för det får jag väl en helvetes avslutning på denna graviditet eller vad tror ni? *hahaha*

• Jessa6

Mitt sexbegär går i vågor, helst nu när mannen är sjuk hemma och man inte kan göra något åt det... Jaja får väl drömma så länge...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3