Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Solstraalen: Neh jag förstod att det inte va bra men uvi är det inte. Avslutade nämligen pencellinkur mot det i fredags. Ska ta prov på tisdag o se så att jag blivit av med det.

LindaoJohan: Tack Jag måste städa hemma idag, ser för j-t ut kan jag säga, hehe.  Jag e så sugen på o shoppa så kommer man på att man inte kan köpa vilka kläder som helst, buäää.

• Vallmar

Ser att några av er har diskuterat bh storlekar. Själv börja jag på 70a har klättrat till 75/80b o tycker det börjar bli lite för tungt redan. O sen läser jag att vissa av er börjar på Dkupa o slutar på h!!!  (man skulle haft en smilies för boob här)hehe

• Vallmar

mammab: Förstår exakt va du menar me rök. Rökte ju också men nu e man mer anti än någon annan mot ciggrök. Som tur är så har mamma slutat röka efter 40års konsumtion. Å hon var typ den enda kvar i min släkt som rökte.

tmbh: Din svärmor borde sluta röka inne av respekt o om hon  bryr sig om sina barnbarn. Min mamma rökte nämligen inne men slutade med det när syrran fick sin. Man måste ju tänka på att passiv rökning är väldigt skadlig!!

• Vallmar

Min mamma slutade röka för 2 månader sen. Hon hade rökt i 40 år o va presis som din svärmor, envis som f-n när man nämnde det. Tror det inte gör saken bättre att man har synpunkter på dem utan de måste verkligen hitta viljan att sluta själva. Trodde faktiskt aldrig att min mamma skulle sluta. Hon rökte 2 paket om dagen.
    Jag är hur stolt som helst att hon slutat för det är jättesvårt att göra det. Jag har slutat 2 gånger o trillat dit igen, men nu är jag som sagt rökfri o väldigt anti rökning.
    Tror att vi som har rökt o blir ickerökare blir mer anti än dem som aldrig rökt, hehe.

• Vallmar

Jo så är det nog. Hoppas att din svärmor kommer på andra tankar snart!! Nu är det playa del sol, måste glo lite:)
    Tjohej

• Vallmar

God morgon!!
    Grattis på födelsedagen Jessa6!!
    Halvblod: Det är trist att du känner så. Man vill ju inte va en rökande mamma som du sa. Hoppas du håller dig o inte börjar röka igen sen.

Det är bara o gnälla tjejer. Jag längtar efter å bli mamma men jag måste ju inse att det inte är det lättaste att va det heller.
    Nu ska jag åka o jobba, yippi!! (inte)
    Ha en bra dag allihopa!

• Vallmar

Godmorgon tjejer!
    Här har det snackats frukt ser jag, hehe. Jag har inte alls samma fruktsug som jag hade i början, apelsiner o clementiner har nu ersatts av äpplen o päron. Skumt.
    Bör man inte ha gått upp cirka hälften av det man ska gå upp hela graviditen nu?
    Jag har gått upp 8 kg... Det betyder att jag kommer sluta på 16 kg. Förvånad

Nehe nu ska man ta sig iväg till jobbet, suck...
     Ha en bra dag!

• Vallmar

Hehe humlan1973 du ska nog hålla dej ifrån godis i det stora hela. Jag tycker 16 kg känns mkt. Då hamnar jag uppåt 80 kg. Jag är 1.54 kanske jag ska tillägga.

• Vallmar

Gue va ni skrivit tjejer!! Men det är bara härligt:)

Jag skrev i morse att jag gått upp 8 kg.. men icke.. Var hos bm idag o har gått upp 8 kg sen inskrivning o 11kg totalt sen jag blev gravidRäcka ut tungan Tycker inte det syns så mkt ändå.
    Jag känner mig vacker!! Vi gravida är vackra!!

• Vallmar

Jag kollar på Gilmore nu, ingen hockey här inte. Oh jag vill ju att lorelai ska va tesammans me luke o inte träffa chris...suck.

Tack för att jag får va me i klubben:) Läste i min Gravid-bok nu att jag hade fel. Det var väl bara önsketänkande att det var hälften man ska gått upp nu. Min syrra gick upp 20 kg o har inte gått ner dem extrakilona. Hennes dotter dvs min systerdotter fyllde 2 år idag!!'

Nu börjar det igen!! Hej.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3