Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Var inne o kikade mammab, jag röstade tjej;)

Hmm ja en bikini skulle jag behöva. Sambon o jag ska åka på spa om en månad o fira 1 årsdagen.

Nu har vi bokat resa till thailand fast inte förrän om 1 år så det blir en lång väntan, suck.
    Fast vi får ju åka med våran lilla bebis, känns helt sjukt.

• Vallmar

Tbmh: Du tänker inte kolla vad det är heller?

Jag o min sambo väntar till Dagen D me o få veta vad det är. Jag tycker det är jättespännande också och just därför vill jag jue föda nu!!
    Drömmer hela tiden att det är en tjej men man vet ju aldrig när sambon är spådd till 3 killar o 1 tjej:)

Halvblod: Tror att jag fattade lite av vad du skrev, men jag kan tyvärr inte så mkt om det där.

• Vallmar

Jag tycker också att det låter som det vore en nerv i kläm. Eller typ att det blir tryck på någon nerv när du växer. Men så länge du inte har ont är det nog ingen fara!

• Vallmar

Sylt: en tös? Huvudet ser ju lite rundare ut. Fast man ser ju inte båda ögonen så det är svårt o veta om det är brett emellan!!

• Vallmar

Fick rekomenderat att jag skulle köpa järnatabl av min bm då värdet låg på 107. Köpte niferex. I natt vakna jag upp me världen magont som höll i sej 2 timmar. Ska det verkligen vara så?

Det där med sf.mått så sa min bm att hon inte börjar fylla i diagrammet förrän v24... konstigt tycker jag...

Sexlust?? Jag har mer än nånsin och tom mer än vad sambon har:)

• Vallmar

Jessa6: Ja då enligt skrocken är det en liten tös...

• Vallmar

Ska nog kolla efter lite snällare tabletter jag då.. dem jag fick var på 100 mg o jag fick så ont i magen att jag inte kunde sova...

Mjukis82: Låter helt sjukt, hur kan man inte låta en änglaförälder vara med?? Jag tycker bara det är bra att du är med då får man insikt om hur värdefullt livet är

• Vallmar

Theresa1: Undrade var du höll hus;) Inte bra o jobba för mycket vet du..!

• Vallmar

Här kommer mitt dagens gnäll:

Idag fick jag höra av min storasyster att jag är totalt värdelös och att jag jobbar så sakta att jag borde gå ner på halvtid.( vi har eget företag)

Jag stod där gråtandes o sa förlåt för att det kanske inte har gått tillräckligt fort för mej. Hon fortsatte o sa att hon hade stressat o inte ens fikat som jag gjort och hon avskyr o jobba med mig...Gråter

• Vallmar

Jo tack min syrra är så jämt... Vet att man inte alltid kan komma överens men hon får mig att må så dåligt att jag funderar på att söka nytt jobb..
    Hon har alltid gillat våran andra syrra bättre o behandlat mej som skit och nu när man är gravid så inser man hur elak hon är.
    Annars brukar jag vara lite starkare o stå upp mot henne...

Tack för att ni lyssnar tjejer!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3