Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Theresa1 skrev 2007-04-22 22:42:02 följande:
    men jag har hört om tjejer där vattnet gått som inte behövt åka in på ett bra tag för att det bildas nytt hela tiden, har för mig att man kan gå hemma i iag 2 dar efter att vattnet gått...Jag menar fostervattnet
    Det stämmer.... När jag väntade Isabelle och trodde att vattnet hade börjat sippra så fick jag besked om att jag skulle först in på kontroll och om det var vatten och jag inte hade värkar så skulle dom inte göra ngt förräns efter 48 timmar.
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Theresa: Oki...

Halvblod: Skönt o höra att det inte bara är jag som har börjat fundera på BB-väskan!
  • Mjukis82
    Theresa: Ja, det tror jag... var det bara på toaletten och inte kommer mer nu så är det inte vattnet skulle jag tro... för isåfall sipprar det hela tiden
  • Mjukis82

Nu blir det bingen här!

Natti natti!

• Mjukis82
    teen: scrapbooking är jättekul! Jag är nybörjare men alldeles nybörjare!
  • Mjukis82
    Godmorgon förresten!

Eller ja, morgon är det iallafall.. om den är så j*vla god vet jag inte! Har knappt sovit inatt. Drömmer jättekonstigt och har så fruktansvärt ont i fogarna!
    Ska snart äta frukost, sen ska jag slänga i lite färg i håret och sen till mamma som ska hjälpa mig att sy ngt jag kan ha på mig. Färgen i håret är första steget på min lilla förändring som väntar i veckan, ska klippa mig också!

Sen i eftermiddag är det äntligen dags UL igen!
  • Mjukis82
    teen: Jo, vet hur det är! Skulle kunna handla hur mycket som helst, men tyvärr är inte jag och plånboken överens om den saken!
  • Mjukis82

Herregud vad ni skriver... får se om jag fixar att läsa igenom alla sidorna senare ikväll!

Ville bara rapportera om att vårt UL idag gick jättebra! Jag hade rätt - hon har vänt sig nu, och ligger med huvudet ner (duktig tjej ) Och vikten uppskattades till nästan 1400 gr, hon ligger +8% på tillväxtkurvan, men det var inget som var varken konstigt eller onormalt... SKÖNT!

Måste fortsätta här igen... vi (mest sambon) håller på och städar i klädkammaren, vilket är välbehövligt!

Hoppas att ni alla har en trevlig kväll! *kram*

• Mjukis82
    zandrisen skrev 2007-04-23 19:08:52 följande:
    Ok tjejer nu sticker vi till förlossningen! Värkar var 4e minut.Håll tummarna att det är falskt alarm!
    OJ! Hoppas verkligen att det bara är falskt alarm! *håller tummarna*
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3