BF Juli-07 Nr3
vill oxå ha en bil!!!! fast skulle vara rätt skönt me ett körkort oxå hehe...
urk mår illa, massa våfflor sen en massa fika på det! så ja mår lite lätt illa
vill oxå ha en bil!!!! fast skulle vara rätt skönt me ett körkort oxå hehe...
urk mår illa, massa våfflor sen en massa fika på det! så ja mår lite lätt illa
jag ska köpa svarta tajts!! haha...
är juh typ inne lite grann, sen skaffa mig långa oversize tröjor som sitter typ tajt nu iaf
skönt å gå runt i nu när våren är tillbaka igen...måste bara hitta mina förbaskade vår skor..vet inte alls vart dom tagit vägen?!
pumpsen pallar ja inte gå i nu, ryggen å höfterna dör ju..
dom har fått in skit snygga lååånga tröjor på ginatricot! dom kosta endast 149:- oxå.
ska in dit å kika lite idag om ja får dumpa av saga hemma..
ska snart tvätta, urk..ingen lust. har inte ens nå mycket tvätt idag men men. skönt d då blir d inte så tungt å bära
urk...hissen va trasig!! bor på 11 vån..inte skoj så springa i trappor..
smått ont i ryggen nu..
ha rinte svullnat nånting än!! så jäkla skönt..me saga var jag en en överfylld vattenballong..så jäkla svullen fingrarna såg ut som prinskorvar å fötterna såg ut som fotbollar med små ärtor till tår!!
jag är oxå rh negativ..får se va som händer denna gången..
jag fick sputa efter saga så ska nog inte vara någon fara! saga var rh posetiv!
har vart å fikat me lite folk från fl, skoj skoj..helt proppmätt hehe men är man gravid så är man.
ska till bm på torsdag ska bli spännande å se hur mycket man gått upp, är väll en del misstänker jag men men..
morrn morrn!! vårt trådlösa la av igår *grrr..* irriterande så ja gick å la mig me saga och sov! haha....
går in i v.25
idag!! wiho, tredje trimestern...sköööööööööönt 110 dagar kvar. snart under hundra! så lycklig, så lite tid kvar..
tog upp det me sambon att vi måste börja fixa nu, tvätta vagnen å laga den, sen ta upp vaggan å tvätta å bädda rent osv..hehe
han ba jo vi får ta det nån helg, fast känner jag oss rätt så kommer vi inte hinna, så sega som vi är hehe så söt..
så typ näst nästa helg ska ja boa in lite saker mysigt. helt sjukt vi ska ha en bäbis.
har inte fattat d där riktigt! om 16 helger ska vi ha en bäbis!
idag ska jag ner å fika på stan med min mamma...kanske kan tvinga förbi henne vid några klädaffärer vill köpa nått till bäbis. typ bb kläderna.
men som sagt får ja tidig bäbis även denna gången kommer 50 vara tok för stort...
vågar inte köpa 44 ifall bäbis inte skulle vara tidig..men skit samma!
tredje trimestern är v.25!
eller njea nu räkna ja fel...
det är kalendermånaderna man ska gå efter. 1-3 är första. 4-6 är andra 7-9 är sista..
så nästa månad men då ör ja juh inte förens i v.29.
och d stämemr juh inte heller om du går in i tredje i v.27?!