Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

vill oxå gifta mig..skulle gift oss förra året men ja..sket sig

nu får vi vänta tills våran ekonomi fixat sig osv osv..ska ha mitt drömbröllop så vi lär spara å bli miljonärer först

baaahh gav upp för frestelsen, gick till macken..kom hem he ballerina kakor, dubbel snickers och en geisha chokladkaka!
    mmmm...choklad

• mrsbygg

här sparkas d så gott som hela tiden jag sitter eller ligger still...
    den sprakar så hela jag hoppar till..gör tom ont ibland för den är bra jäkla nära revbenen!

kul å se hur en fot eller hand sticker ut på magen..
    igår tryckte den ut antingen rumpan eller huvudet på vänder sida av magen så man kunde känna nå runt och hårt..lite små läskigt...börjar nog bli trångt där inne..

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-03-20 22:28:35 följande:
    "kul å se hur en fot eller hand sticker ut på magen.."haha när ja läste de så såg ja framför mig en hand kommer upp och ut genom huden för att vinka och sen dras in igen Här sover man ju fortfarande gott på magen men när det komemr en rak höger så känns det ju desto mer än när man ligger på sidan.Tänkte försöka smått träna att ligga på sidan för framtiden men slutar med att man rullar över på mage igen så man får väll skylla sig själv.
    haha fick oxå den bilden när ja läste igenom va ja skrivit..hehe skulel va roligt komemr hand ut genom navel å vinkar lite då och då
  • mrsbygg
    Vickyb skrev 2007-03-21 10:50:43 följande:
    Go förmidda Hur mår ni idag? Hoppas allt är bra med er och att bebisarna sparkar. Här börjar jag känna mer och mer rörelse för varje dag. Underbart! För så länge som man väntat på detta Ikväll skall jag jobba, börjar 14 - 20.30. Hoppas ryggen håller ikväll.Imorgon så skall vi in och köpa ny vagn till dottern, en Brio sitty. Dom håller ju på att säljer ut som vagnarna nu, så man kan lika väl passa på. Inatt drömde jag om den nya vagnen vi har köpt.. helt skumt. hehe. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    jo tack, sparkar lite väl mycket just nu...
  • mrsbygg

é nog för din sitter i framvägg..

min sitter där bak denna gången..bebis är super stark redan nu, man ser varenda spark utanpå magen..både mysigt å jobbigt!

• mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-03-21 11:19:47 följande:
    har hört att tjejer e mkt livligare i magen än killar stämmde iaf me dottern där va d adlrig en stilla stund :P
    den tror ja inte på!! saga var lugn som en filbunke i min mage...
    nu är det kickboxnings matcher dygnet runt där inne..
  • mrsbygg

hahaha HJÄLP...spelar lite hög musik, gillar hög musik å sjunga falskt försöker sjunga fint iaf hehe..men jäklar tror bäbis har disco. sparkar å vrider på vänder på sig ennu mer, hehe roligt..

• mrsbygg

idag ska ja ha mor å dotter dag på stan ska bli mysigt..
    ska försöka hitta vår skor å jacka åt saga...

sen ska vi fika/äta på stan..får se om hon är snäll hehe..

• mrsbygg

oj kniiiiiiip övningar har ja totalt glömt hehe..
    äsch kommer töjas om några månader iaf kan fortsätta då

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3