Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

ohh, måste handla hem saker sen så ja kan baka...

fick bak noja när ja vänta saga. va precis innan juh oxå så hela frysen var full av lussekatter och vanliga kanel och vanilj bullar...och äppelpaj och kladdkakor!

men nu har d inte blivit nå bakande...orkar inte..

vill mest laga mat! hehe...

• mrsbygg

beckah; bra tråd! jag har haft en del sd som jag vaknat av under nätterna men inget direkt märkvärdigt..sen hade jag juh symtom på uvi.
    gjorde ett uvi test med det visade tydligen inget men fick iaf pencillin ifall att..
    har fortfarande svårt å kissa och olika tecken på uvi..
    så kanske får ta upp det med min bm nästa vecka..

saga är född 4 veckor för tidigt. men ingen vet varför och inga tester gjordes för hon mådde bra..så nu börjar tankarna snurra juh...

• mrsbygg

vart é alla? sömntutor!!

en annan är väldigt rastlös...suck..men inget lust att göra nått. lite ond cirkel av det hela hehe..

kanske skulle proppa i sig lite frukost...

• mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-03-20 09:58:24 följande:
    OT: Jag maste bara beratta vad som hande mig nu i helgen. Jo, mannen och jag skulle ha en mysig hotell weekend inne istan, forsta ggn med barnvakt. Svarmor har varit har och solat in sonen pa dagis, sa hon skulle vara med honom. Jo, nar vi kommer in pa hotellet efter en dags shopping, sa upptacker jag att jag glomt packa min smink vaska inte sa kul nar man vill gora sig fin till middagen... men det var ingen att gora. Fick ducha, struntade i haret och ansikter . Men pa morgonen ville man ju anda ta sig en liten duch, sa jag tar mitt ny inkopta shampo och balsam med mig in i duchen, shamponerat och skoljer och ska satta i balsam... men tror ni att det var balsma i flaskan, nej, det var shapmo, dom om min forvaning . Ja, det var bara att skoljaur. Tyvarr har jag jatte tjockt har sa jag kunde inte kamma haret efter, hihi, jag sag ut som ett pask ris! Snacka om otur. Men det var en mysiig helg iaf.
    hehe va jobbigt! men va mysigt med en hel helg tillsammans..

skulle ja oxå vilja göra..får hoppas på pengar till min födelsedag så kan man kanske ordna nått sånt
  • mrsbygg

inge skadligt för bäbis strålarna nåt ej fram till bäbis ens!

bara risk för fula pigmentfläckar...

solade några ggr när ja vänta saga men fick inga fläckar!

• mrsbygg

suck..va trött jag är på depression..den får ta och gå över NU...

vill va glad å njuta, jag ser bara massa problem och allt blir bara negativt..

• mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-03-20 15:04:20 följande:
    suck..va trött jag är på depression..den får ta och gå över NU...vill va glad å njuta, jag ser bara massa problem och allt blir bara negativt.. Jag förstår.. jag är oxå inne i en upp å ner period å har börjat hos en psykolog för att komma ur det.. jag mår väldigt dåligt emellanåt å vill bara må bra å få upp mitt självförtroende som knappt finns.. Vill vara glad å positiv å inte se det värsta i allt!Får du hjälp med samtal? Hoppas det blir bättre för dig snart!Kram!! ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    joda sökte hjälp på vc, som skickade mig till akut psyk..
    sen dess har ja gått hos en underbar kurator/psykolog..hon är guld värd..

vissa dagar är bättre än andra men det finns inte gott om bra dagar kan jag påstå..
  • mrsbygg
    Vicke skrev 2007-03-20 17:33:16 följande:
    Idag har jag lämnat in min ansökan om hp. Nu är det bara att hålla tummarna. MEn detär ju sällan dom nekar undersköterskor i vården. Sen var jag hos min bm och läkaren. Mina värden hade höjts. Så sönt men jag har fortfarande animi. Fick nå folsyratabletter utskrivna idag. Men läkaren jag var till var hemsk. Svårt att örklara på vilket sätt men ointresserad av mina problem. Hon fråågade mig hur jag mådde annars förutom blodbrist. Jag började förklara hux flux i en mening säger hon nej kom nu så ska vi be din bm ta prover på dig . SKa träffa läkare igen om en vecka hoppas för gudskull att jag inte får henne igen ...Annrs är jag så trött idag skulle vilja sova en stund men jag är hemma själv med dottern på 1½ år så det går inte. Sambon slutar inte förns 21.30. Nåja jag får väl vila en skvätt när hon somnar för natten!
    skönt att du fått medicin..men vilket knepig läkere du fick träffa..
    hoppas du får en bättre nästa gång!!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3