humlan1973 skrev 2007-03-20 09:58:24 följande:
OT: Jag maste bara beratta vad som hande mig nu i helgen. Jo, mannen och jag skulle ha en mysig hotell weekend inne istan, forsta ggn med barnvakt. Svarmor har varit har och solat in sonen pa dagis, sa hon skulle vara med honom. Jo, nar vi kommer in pa hotellet efter en dags shopping, sa upptacker jag att jag glomt packa min smink vaska inte sa kul nar man vill gora sig fin till middagen... men det var ingen att gora. Fick ducha, struntade i haret och ansikter . Men pa morgonen ville man ju anda ta sig en liten duch, sa jag tar mitt ny inkopta shampo och balsam med mig in i duchen, shamponerat och skoljer och ska satta i balsam... men tror ni att det var balsma i flaskan, nej, det var shapmo, dom om min forvaning . Ja, det var bara att skoljaur. Tyvarr har jag jatte tjockt har sa jag kunde inte kamma haret efter, hihi, jag sag ut som ett pask ris! Snacka om otur. Men det var en mysiig helg iaf.
hehe va jobbigt! men va mysigt med en hel helg tillsammans..
skulle ja oxå vilja göra..får hoppas på pengar till min födelsedag så kan man kanske ordna nått sånt