Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

hehe ja..vafan...knipa kan man göra sen

nehe ta sig i kragen å göra sig iordning då. sen hämta snuttan på dagis å ner på stan!

herrå bruttor...

• mrsbygg

så! shoppat till saga då, blev nya skor, jacka mössa å vantar...sen lite annat smått å gått..

ohhhhh va sugen ja var på köpa bäbis kläder! dom hade fått in nya kläder på hm!! så sött..men men

• mrsbygg

haha söt saga är, hon ska sova men vägrar hon skulle ha sina nya kläder på sig..
    så springer runt me blöja och sin nya jacka o mössa..sen skorna på oxå sötis....

• mrsbygg

jag vågar inte köpa nå kläder än..vill inte köpa massa i strl 50-56 sen är d för tok förstort..
    är juh risk att även denna bäbis blir tidig..

strl 44 var tom för stort för saga när hon va ny!

• mrsbygg

usch va tiden går sakta...

sen vakna ja me super huvudvärk som vägrar försvinna...
    ska börja me lunch snart..tar sin tid. gör en bakadpotatis å lite räkröra..
    hade lite räkor kvar i frysen! så måste tina å skala dom oxå...

• mrsbygg

usch mår skit kenpigt..har världens huvudvärk som vägrar gå över..
     för ett tag sen..mår skummt....

så ja la mig ist  för fixa mat..vakna nyss..urk.

ska snart hämta saga på dagis oxå, jippi eller inte...usch..

• mrsbygg

jonali: åhhh va roligt!! grattis eller nått hehe

här blir det köttbullar å potatismos till mig och saga...jonas käkade nudlar..
    får se hur mycket ja får i mig mår illa fortfarande och huvud trillar snart av hoppas jag!

• mrsbygg

profylaxkurs? d är sån där andas tjossan va?

äsch..tror inte d funkar för mig. glömde totalt andas när ja födde saga hehe...
    fast bm hjälpte mig jätte bra när hon märkte att jag inte andades som ja skulle hehe...
    jag var alltför upptagen med min lustgas mask! som ja iof råka rycka loss...inte konstig d inte funka så bra

urk, mår ennu mer illa nu när ja ätit! men d va gott. älskar hemlagad mos, hatar pulver mos, urk...
    råka köra in min sylvassa kock kniv i handen så det pulsera blod få fort ja rörde på pekfingret hehe..men ett pippi plåster fixade det

jaha, ska man hitta på nu då..suck

• mrsbygg

ohh vill ha mera ballerina kakor..saga fick dom två sista idag

men orkar inte gå till macken, mår jätte konstigt, sen så jäkla ont i fogarna...
    vill ha en speciell godis påse oxå. men karln fattar la inte va ja vill ha, och han vägrar la gå antar jag...suck..

• mrsbygg

åhhh natchos...jag är super hungrig!!

får la sno ett nudelpaket av sambon antar jag..suck..
    vill ah godis!!!! men klarar verkligen inte av att gå till macken..känns som flera mil, fast det bara är några hundra meter..hehe

nehe koka sig lite nudlar då..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3