Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

brukar va mycket folk, men en klippning brukar juh gå ganska fort så prova! går det inte på ena så gå till det andra

jag brukar springa in i sista minuten..andreas var gullig å klämde in mig mellan två tider när ja ville färga håret hehe. så han blev precis klar me mig när hans nästa kund kom

• mrsbygg
    Ankiz skrev 2007-03-23 23:26:40 följande:
    solstraalen: niferex verkar de flesta få problem med. Jag blev rekomenderad dem förra graviditeten, men klarade inte av att ta dem. Den här gången ska jag prova Hemofer, som Beckah nämde, och jag hoppas verkligen att de funkar. Ska äta tre om dagen och jag kunde ta dem samtidigt.mammab: Så du fick dina nachos idag! ♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
    absolut!

nu ska vi mumsa naturgodis å kika på heros...hoppas saga somnat nu bara så inte hon kommer upp å ska busa..suck...
  • mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-03-23 23:34:38 följande:
    shit jag vågar inte väga mig alltså.. usch vad jag har tryckt godis den senaste tiden Fy på mig!! Äsch, blir Cambridge då bebisen är född och har ammat klart!
    hehe, här blir det en jäkla massa sallad å smoothisar..
    och en sju jäkla massa situps!
  • mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-03-23 23:39:29 följande:
    Mmm, å en MASSA promenader! fyfan jag ska börja redan nu.. jag är värsta fläskpaddan!!
    samma här, vågar inte väga mig på torsdag hos bm...kommer skämmas ögonen ur mig. nu vet jag att det inte är vatten jag bär på som jag gjorde med saga...

urk...neee skit samma...nu ska ja moffa mina nötter och dricka liter vis me cola!

hehe......Oskyldig
  • mrsbygg

jag äter inge järn. slapp det me saga får se om ja slipper helt nu oxå. skulle vara super skönt, infe skoj att vara förstoppad!

hua fick "sovmorgon", saga kom och väkte mig nu..hehe
    sambon gick upp för typ 30 min sen. jag som trode han skulle sova..

tråkigt väder jag som hade tänkt gräva i sandlådan idag med saga!

• mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-03-24 09:48:53 följande:
    Prinsessan Zelda: jag vet inte vi har borstat tädnerna på henne som man ska men tyldigen ska man inte ge små barn välling innan dom går å lägger sej som jag inte hade någon aning om för d ligger på tädnerna å blir surt lr va tandläkaren sa..ja trodde inte d spelade ngn roll eftersom vällingen inte innehåller socker men så fel man kan ha..Har alltid borstat tädnerna på henne innan vällingen..Å så har hon varit lite bortksdämt me juice å sånt men slut me de nu blir d bara vatten eller mjölk...Sen e hon ju hos sin pappa varannan vecka har ingen aning om hur noga han e med godis o så..
    usch va jobbigt!!
    tror du haft väldigt otur och en känslig liten tjej!

saga får alltid välling när hon går och lägger sig, och hon äter godis varje helg i princip.
    dricker cola och saft....
    och än så länge har hon klarat sig från sånt. både tänder å tandkött ser bra ut.

däremot jag, min mun é hemsk. enda sen jag var liten har jag haft ton me tandsten och haft tandköttinflamation. gick hos tandläkarn minst en gång i månaden.
    lite små jobbigt..hoppas bara saga slipper mina problem!!
  • mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-03-24 09:59:07 följande:
    Mamma b:Jaa ursh jättejobbigt särskillt å se en 2åring ha så ont =/Joo hennes tandkött å tänder ahr sett jättebra ut fram tills nu helt plötsligt komdm från ingenstans :S Hon har adlrig haft problem tidigare.. tycker bara så synd om henne när man itne akn göra nått å när ja får tvinga henne å borsta tädnerna fast d bara sprutar blod =(men men får hoppas de går över så fort som möjligt...
    ja usch v hemskt!!
    minns själv när ja var liten. gjorde så jäkla ont. räckte me att komma åt tandköttet så va helal munnen fylld me blod..
    har fortfarande jätte känsligt tandkött, d är skit drygt!

när brukar första tandläkar besöket vara?? ska man boka tid själv eller får man en hemskickad? tycker det vore dags nu..
  • mrsbygg

okej..vi har fått lite papper å böcker hemskickade så borde la vara dags snart.

nehe äta lite frukost kanske...

• mrsbygg

ohh 12000 skulle inte sitta fel..

saga blev precis hämtad av sin farmor..dom skulle va ute å leka idag på ett ställe som heter björnön här i västerås..sen skulle dom åka å äta sen komma hem ikväll..
    ska se om man kan då skicka över henen till sin mormor pch sova där hehe..

känner att jag skulle behöva vara lite ledig idag. mitt humör är inte direkt på topp..

• mrsbygg

HUNGRIG!!!! vi har bara korv å köttbullar hemma. och jag vägrar äta det..
    och vi har ingen jäkla bil. annars hade man kunnat åka iväg å köpa nått..men neeeeeeeeeeeeedå...

usch, hungrig gravid kvinna är inget å leka med..så mina nerver ligger utanpå nu!

morr å fräs.....Skrikandes

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3