BF Juli-07 Nr3

Lycka till med viktkampen nu!!!! Jag vet hur jobbigt det är att kämpa!!!
mammab - Skönt att det inte blev värre med Saga!!! Vad läskigt!!!!
Blommorna va jättefina!!!!

hmm... var ju inte färdig, skulle ju inte posta det riktigt ännu.
Jag har en kickboxare i magen som använder urinblåsan som sandpåse (heter det så?). Nån mer än jag?
Copernicus - i lördags när vi va på middag hos mormor testade jag hennes våg när vi kom. Efter maten skojade min moster om att hon hade gått upp två kilo och jämförde min, hennes och pappas ölmage med varandra.
Va bara tvungen att testa vågen en gång till efter det och ett kilo hade jag ätit upp mig under middagen!!!!!! Fast har inte vägt mig efter det, men iaf.
Solstraalen - dom första dygnen utan socker kan ju bli väldigt tuffa. Jag får väldans sockerabstinens... Huvudvärk och dåligt humör hör till då...
Men snart är du förbi det värsta ju!!!!
Vickyb - jag väger mig inte varje dag. Hittills pekar vågen neråt så jag är inte orolig. Tyckte bara att det va så kul att kunna se skillnaden före och efter maten. Va verkligen proppmätt efteråt!!!
Min lilla prinsessa ligger med huvudet uppåt och fötterna nere under troskanten (känns det som iaf...) och på UL hade hon en hand ovanför huvudet så det är nog den som trycker upp i revebenen...