Inlägg från: L2K
|
-
-
mammab - alla sätter nog inte nålarna likadant men iaf... Jag får ovanpå foten, på utsidansidan av hälen, på insidan av smalbenet, på knäskålen och vid tummarna. Dom vid tummarna gör att man kan bli supertrött.
Planera in tid så att du kan vila ordentligt efteråt.
Jag har en ogravid kompis med foglossning och hon får även på rumpan och i byxlinningen på ryggen. Ska fråga om dom punkterna nästa gång. -
Vad kul! Vi flyttade hit (Ösmo) 2003 och vi stormtrivs! Och det lät ju super med en stranddejt! Vilken syn vi kommer bli om vi blir ett par stycken med höggravida magar i badkläder och kanske en liten drös ungar i släptåg.zandrisen skrev 2007-04-04 18:22:02 följande:L2K, Nynäs låter super, har bott där under uppväxten faktiskt (flyttade i 5an) och det är ju verkligen underbart på sommaren! Kanske en strand-dejt vid nicksta...? Känns redan bättre när jag kan drömma mig bort tills dess...
-
teenis - du kan ju alltid ringa till din bm innan du ska dit om du vill prata med henne!
Nu har jag varit ute och plockat påskris och tatt en liten kvällsprommis med grannen. Va så härligt så!!!! Foglossning, sammandragningar och ett jäkla flås men vad gör väl det när man få se solnedgången! -
Skippa trehjulingen är mitt tips!!! Iaf om ni inte kan hitta en som ni verkligen vet att hon kan cykla på. Så gör vi med Oskar nu. Han når inte ner att trampa på trehjulingen iom att pedalerna sitter så långt fram. På Basses lilla cykel når han mycket bättre så så fort Basse lärt sig cykla utan stödhjulen ska han få ny cykel och Oskar ta över hans.mrsbygg skrev 2007-04-05 10:15:42 följande:tänkte hör me er som har barn redan tänkte köpa en trehjuling till saga i 2½ år present. eller ska ja satsa på en två hjuling me stödhjul på en gång? vet inte riktigt hur ja ska göra hehe..
Solstraalen - klart du får stöttning!!! Jag tycker det är starkt av dig att orka ta tag i det redan nu!!!!
LindaoJohan - när jag har så där ont på kvällen brukar jag testa med ett varmt bad och alvedon för att åtminstonne kunna sova någorlunda. -
mammab - http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=131074 kolla här!
-
mammab - glömde säga, vi har en röd till Basse. Han fick välja själv mellan blå och röd.
-
Vi har en liknande till Basse. Han älskar den och det gör även lillebror.annki72 skrev 2007-04-05 10:51:46 följande:L2K: vilka små söta cyklar, till kanon pris ju
Och jag tycker om när det är billigt.
-
Kanske för att den inte finns i gravidforumet!MrsDarkness skrev 2007-04-05 10:54:33 följande::O hur kan jag ha missat denna tråd?!
Välkommen! Eller är det välkommen tillbaka?
-
zandrisen - då får vi verkligen se till att få till en träff i Nynäs till sommaren! Kul att du tom drömde om det!