• L2K

BF Juli-07 Nr3

Vallmar skrev 2007-04-06 13:55:26 följande:
    Har ni haft problem med fl dem senaste dagarna?? Det är jätteofta jag inte kommer in nu o bara får upp en sida där det står att fl har för många besökare just nu o jada jada...Snyft nu var man ensam igen... Sambon jobbar hela påskhelgen, så tråkigt
    Här tog det ganska lång tid innan jag kom in... Är väl alla som är påsklediga som vill in och surfa samtidigt!!!
    Man slipper ju känna att man är ensam om att fördriva tiden vid datorn ist för ute iaf.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    Vickyb - jag har en liten dam som trycker huvudet rätt upp mot revbenen eller så sparkar hon på urinblåsan... Då känns det lite drygt, men annars är det helt underbart!!!! Otroligt egentligen att man kan känna hur en annan människa blir till liksom!!!!
  • L2K
    Vickyb - jag är "bara" tre dagar längre gången än dig. Kanske har och göra med att jag är kort, bara 157cm, att jag redan känner i revbenen? Ingen aning. Och urinblåsan har legat i riskzonen sen jag började känna puffar!

Vallmar - det var ju väldigt lustigt... Jag fick iaf upp att det var fullt förut idag...
  • L2K
    Vickyb- min ligger i bakkant om jag inte minns helt fel.
  • L2K
    mammab - tur att du ser nånting positivt med att vara gravid!
    Och oliver, det lät ju supergott!!!!! Måste kolla om jag har några kvar i kylen. Kanske inte passar så bra till bakad potatis och räker men iaf.

Vi kommer fira påskafton hemma hos min mormor. Är en tradition som vi haft sen jag var liten. Tjocka släkten kommer och jag lär väl va tjockast av alla. I år ska vi ha knytkalas och jag har fått på min lott att göra tzatziki som ska räcka till oss alla. Ska göra på en hel hink yogurt... Återstår att se hur många det räcker till. Alla älskar grekisk mat där.... 
  • L2K
    Jen2006 skrev 2007-04-06 17:07:27 följande:
    Jag ser inte fram mot maten idag, har verkligen ingen aning om vad jag är sugen på. Man måste ju äta, men vad??TIPS??
    Här blir det bakad potatis med räkor och gräddfil mm... Ungarna får köttbullar till.
  • L2K
    JoNaLi - hemska människa!!! Komma och sukta så där när allt precis har stängt här!!!! Jag får sukta tillbaka med att jag ska svulla potatisgratäng imorn.

Jag får väl låta påskharen komma tidigt till sambon. hehe... Jag handlade inget gottis till kvällen....

Vad härligt det lät med en tur till Tjörn! Är ju så fint där!
  • L2K
    Beckah82 - Hehe... Hmm... Undrar hur det kommer gå för mig imorn då? Jag ska träffa tjocka släkten då.
  • L2K
    Beckah82 - jo, jag har laddat inför morrondagen. Ska bli mest kul att träffa mamma. Vi har inte berättat att vi har varit på köns-UL men min lillebror sa att han hade fått reda på det av henne. Men hon har inte sagt nåt till oss och då har vi pratat i telefon ett par gånger idag med....
  • L2K
    JoNaLi - ja, man blir lätt suktad i den här tråden, av både det ena och det andra.

Mysigt att hon bor där ute. Jag har bara varit där två gånger, när sambon, svärfar, pappa och svägrarna seglat Tjörn runt. Vi kvinnor fick ta landvägen runt. Hehe

Jag har hittills klarat mig från dumma kommentarer och klappar på magen (om man bortser från sambon dårå ) men det är väl för att jag går hemma. Kan tänkte mig att det hade varit annat om jag hade jobbat, står ju i kassan på Donken...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3