Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Prinsessan Zelda skrev 2007-04-02 21:06:30 följande:
    Ang namnval. vad tycker ni om namnet Fenix till en pojke. ärliga tankar nu. Det är ett ovanligt namn, nästan inga som heter det, men det är ju inget konstigt med det, ett annorlunda Felix liksom. Sambon som har svårt för annorlunda namn verkar nappa lite. intressant höra åsikter, både positiva och negativa. Vet ej om det blir pojk eller flicka, storebror heter i alla fall Adam. bli biten: www.monstersgame.se/
    gilla fenix...

fenix är la örnen som reste sig ur askan..nå tur grejs har ja för mig..
  • mrsbygg

baah vi kommer verkligen inte på nå killnamn har massa förslag men inget duger åt sambon.

tjej namn har vi klart men kille då? han får nog heta frågetecken..

• mrsbygg

imorrn är det v.26! "bara" 14 veckor kvar..förhopningsvis bara 10 veckor hehe...

nehe gå sussa kanske och vila rygg osv. ska städas imorrn!!

• mrsbygg

gillar inte sebastian för vanligt, men gillar bastian sambon verkar inte gilla det..

men får hoppas att det blir en tjej då har vi namn klart iaf!

• mrsbygg
    Jessa6 skrev 2007-04-02 22:36:21 följande:
    Ja vi med, Bastian gillade jag inte alls, klingar inte bra i mina öron. Snacka om att man har olika smak, tur är väl det, annars hade alla hetat samma. Men visst är det lättare att hitta flicknamn. Om vi får en flicka ska hon heta *Ebba Anna Linnea*Tilltalsnamn Ebba, Anna efter mig och Linnea efter min mormor.
    ja mycket enklare har massa tjejnamn men just nu lutar det åt Ines, efter min farmor passar bra med saga oxå!!

men killnamn är omöjligt vi hade Sam..men jag har blivit så trött på det..
  • mrsbygg
    Vickyb skrev 2007-04-03 07:33:08 följande:
    Är inte så himla aktiv här längre.. det har hänt mycket här hemma och vi funderar eller jag funderar på att separera. Skall börja med att söka egen lägenhet och kanske under tiden kanske vi hinner "ordna" allt. Får ta en dag i taget..Jag är inne och läser, men orkar inte skriva något.. Må väl med era magar, och njut! Kram på er! ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    usch va jobbigt! hoppas allt ordnar sig!!
  • mrsbygg
    Vickyb skrev 2007-04-03 07:44:14 följande:
    Ja det är jobbigt nu.. men vill jag stanna kvar och bli sårad och besviken för jämnan.. eller vill jag leva lyckligt tillsammans med mina barn..  det är frågan jag ställer mig själv.. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    förstår det. hellst vill man juh kunna vara lycklig med allihopa! men det kan vara svårt ibland.
    jag och min sambo separera när saga var drygt 8 månader. va riktigt jäkla jobbigt faktiskt..fast jag insåg va jag hade gjort för misstag och jag älskar honom så sjukt mycket. och jag såg ingen annan jag ville leva och dela mitt liv med! Jonas är mitt allt.
    så vi blev tillsammans igen efter 1 år..

och nu hoppas jag att vi förblir tillsammans!
  • mrsbygg
    Vickyb skrev 2007-04-03 07:54:28 följande:
    Vickyb skrev 2007-04-03 07:44:14 följande: Ja det är jobbigt nu.. men vill jag stanna kvar och bli sårad och besviken för jämnan.. eller vill jag leva lyckligt tillsammans med mina barn..  det är frågan jag ställer mig själv.. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღförstår det. hellst vill man juh kunna vara lycklig med allihopa! men det kan vara svårt ibland.jag och min sambo separera när saga var drygt 8 månader. va riktigt jäkla jobbigt faktiskt..fast jag insåg va jag hade gjort för misstag och jag älskar honom så sjukt mycket. och jag såg ingen annan jag ville leva och dela mitt liv med! Jonas är mitt allt.så vi blev tillsammans igen efter 1 år..och nu hoppas jag att vi förblir tillsammans! Slutet gott.. allting gott! Härligt att det fungerade för er.. Hoppas att det en dag kanske kan bli så även för oss.. Jobbigt bara att man han en till bebis på G, och att man kanske blir tillsammans igen pg av fel anledning.. så tänker jag med. Vill att han skall ändra på sig och fatta att han inte kan bete sig hur som hellst när han är ute och dricker.. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ

förstår dig mycket jobbigt. vi planderade juh en bäbis till då, och var förlovade och skulle gift oss förra året. så mycket som snurra runt i huvet då ja stände dörren bakom mig..

och nu vill man bara ta igen allt man missat, men d bästa är att ta allt lungt så det inte blir samma visa igen!!

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-04-03 08:16:26 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-03 08:14:38 följande: jag fick behålla figuren. kunde ha mina vanliga jeans en vecka efter förlossningen. gick bara upp 7 kg. Men magen blev lite slappare än innan. blir hårdkörning av situps denna gång Brösten ändrade ju karaktär också, funderar på att lyfta de så småningom. bli biten: www.monstersgame.se/Gud så skönt!!Tänk vilken lyx att komma i vanliga kläderna så fort Själv är jag enorm enda tills jag börjar "banta".Så jag ser INTE fram emot sommaren efter att jag har fött. Stoooooooooor degig mage och massa överflödiga kilon Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28
    känner det samma!

har fått kämpa för att se normal ut. och denna gången kommer det bli ennu drygare..
    ibland känns det som jag vill skita i att amma bara för att ja ska kunna börja banta.
    så trött på min kropp..men denna gången SKA jag bli fin igen.
  • mrsbygg

ohh va lite orolig för ja gått upp 8 kg redan trode inte d va så mycket..
    men kolla min viktkurva som man kan kolla hur mycket "man ska" gå upp under varje månad..och jag ligger bara 1 kg för mycket så d är inte så farligt!

nu kommer man juh inte gå upp så mycket mer, cen värsta tiden är över eller ja nästan. fram till v.30 går man upp som mest sen planar det ut..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3