• L2K

BF Juli-07 Nr3

myran78 - Sambon ville absolut inte veta förut. på rutin-ul frågade dom om vi ville veta men han sa nej. Efter det har vi båda ångrat oss.

Och nej, än har det inte blivit några skumma drömmar. Jag är glad bara jag får sova på nätterna just nu.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K

Jag har fått höra att det kön man drömmer om är det som INTE kommer ut. Alltså, att man drömmer tvärtom mot vad det är.

När jag väntade Oskar drömde jag ofta om en tjej och att jag va besviken att det inte va en tjej.
    Även med Basse drömde jag om en tjej och ut kom en kille.

Hittills har jag inte drömt såna drömmar. (Vad jag vet iaf =)
    Men den här gångentänker vi tjuvkika iaf.

• L2K

Jag behöver inte prompt ha sommar på en gång, bara jag slipper vinter och snö! En härlig vår kan gärna få knacka på redan imorn.

• L2K

Ja, bara att slippa alla dessa lager med kläder vore super. Speciellt när det ska kläs på två ungar samtidigt som man ska få på sig kläder med denna satans foglossning...

Men om vi alla här i tråden tjatar tror ni våren kommer till oss då?

• L2K

Till och med Basse har börjat tjata om vår,  han vill cykla nu.
    Så jag kanske ska skynda mig till skridskobanan så han hinner testa att åka skridskor innan våren kommer.

• L2K

Solstraalen - nu har vi då ingen egen bil men vi har fri tillgång till svärföräldrarnas ena. En gammal rostig volvo 245 som får va med så länge den håller...

Nån ny bil blir det inte för oss då vi inte har råd. Vi lade dom pengarna på båten istället.

Jag skulle oxå vilja starta med föräldragruppen redan nu. Vore kul och se om man kanske kunde hitta nån annan i närheten som väntar. Som det är nu är jag ganska ensam tyvärr.

• L2K
    copernicus skrev 2007-02-26 16:36:35 följande:
    L2K får ni gå på f-grupp fast det inte är första barnet? Det får inte vi här tyvärr.
    Jag hoppas att jag får gå iaf. Förra graviditeten trodde jag inte att jag skulle få gå men fick.
    Och jag känner att jag har behov av det den här gången med!
    Sen är vi så bortskämda här så vi får 4x2,5timme!!!!
  • L2K

Solstraalen - jag tycker oxå att din mage har vuxit!!!

Men visst är det svårt att se om magen växer ibland?

Mammab - det där lät jättegott, tyckte tom jag som inte gillar ädelost.

Här blir det risotto med majs, ärtor och kantareller och sen grillad kyckling till det.

• L2K
    Solstraalen - du får svära hur mycket du vill, jag lovar!!!!!!
    Hade jag haft nåt mirakeltips hade jag lämnat ut det på en gång!!!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3