BF Juli-07 Nr3
Jag skulle lägga in senaste magbilden jag med men glömde ta ur dom ur sambons mobil...
Phhuuu... Ni är så snabba ibland.
mammab - jag tycker också att det är samma smak på bysselkål och broccoli men sambon tvärvägrar att hålla med. Säger att broccoli är okej men brysslisar äckligt.
Ang. att gå till sjukgymnast under graviditet... Min BM skrev en remiss till sjukgymnasten så jag betalar inte för det. Då är det samma som vid mvc-besök. Kanske nåt ni andra ska kolla upp!!!
Tens har jag testat lite dom andra två gångerna men inte riktigt blivit fan av, däremot så fick jag låna hem apparaten så jag kunde använda den även hemma.
Själv ska jag vagga iväg på akupunktur istället. Vet redan från början att det funkar på min kropp och läste dessutom i en gammal gravidtidining att det skulle vara det bästa vid foglossning så nu ska det testas.
Våra barn hjälper till lite si och så.... Men det är mest vårt eget fel inte för att dom inte vill... Vi försöker få dom att duka av efter sig och påminner vi dom så gör dom det utan problem. Men oftast är det vi som låter dom gå utan.
Vi vill att dom ska försöka hålla ordning i sitt rum men hjälper till när det blir för mycket.
Blir nog mer när dom blir äldre.
Solstraalen - Vad smart det lät med 1kr/påse. Kanske ska testa det här hemma, dom bara älskar mynt så kan ju va ett sett att få dom att göra nåt mer.