• L2K

BF Juli-07 Nr3

Mjukis82 - det är en av mina allra bästa vänner! Och nej, jag kommer inte välja William. För William för mig är deras son. Jag va med på sjukhuset strax efter förlossningen och genom den värsta tiden, så nej, nån William blir det inte.

Men lite trist är det iaf... Första gånger vi spånade namn, och då var det alla namn vi bara kunde komma på, så var det just William båda gillade.
    Jag skulle inte vilja att nån valde Sebastian eller Oskar av mina vänner och William är ju hennes, för alltid!

(Det kan ju tom va möjligt att du vet vem hon är, för hon finns här på fl hon med. )
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    mrsbygg skrev 2007-03-01 14:37:53 följande:
    aj, min mage är super spänd. kan inte sitta som ja brukar mste sitta spikrakt i ryggen råkar ja sjunka ihop lite så spänner det i hela magen jätte drygt..
    Stackare. Själv sträcker jag ut benen under bordet och sträcker ut magen, men ryggen hamnar inte i så bra vinkel tyvärr. Sitter jag påsigt måste jag knäppa upp brallorna.

Mjukis82 - Ja, ni fick era änglar inte långt från varandra så det är möjligt att du vet vem det är. Annars finns hon inne hos mig i GB.

Jag tycker ni är så otroligt starka ni änglaföräldrar som kämpar vidare med livet!!!
  • L2K
    Mjukis82 - Även fast jag varit med så nära när tre barn gått bort (har en annan kompis som förlorat sina killar -04 och -05 ca två veckor gamla i SIDS) och då speciellt med M som är en av mina allra bästa vänner så kan jag ändå inte sätta mig in era situationer helt. Man är ju helt förstörd som anhörig men samtidigt så går ju livet vidare, vi lever ju inte med det på samma vis som ni gör. Därför tycker jag att ni är så starka som orkar gå vidare, vet ju bara hur jag mådde och jag har mina prinsar kvar. Men jag lovar, dom har fått många extra kramar genom åren!!!

Och all denna oro jag har hunnit känna denna graviditet pga av allt jag har bakom mig hur ska då inte ni må???  Så verkligen, jag är imponerad av er!!!
  • L2K
    jennsans skrev 2007-03-01 16:29:50 följande:
    beställt vagn idag. roligt =)blev en emmaljunga classic sport moonlight.. får hämtas i mitten av juli *längtar*
    Spännande!!! Jag skulle vilja ha råd med en ny jag med. =)
  • L2K

jennsans - den va fin den med! Och ja, jag gillar min vagn även om det är kul att förnya sig. Lite kul är det för när min bror skaffade barn -04 så köpte dom en begagnad vagn och den har samma tyg fast pingvinerna sitter tvärtom med det blåa på deras. Dom köpte dessutom en kombi med alla tillbehör så vill jag ha en liggdel till sommaren kan låna deras.

• L2K

Säljes!!! (något defekt)
    4,5-åring med mycket energi och trotsigt humör!  
    Öronen har tyvärr ramlat av så den biten funkar inte så bra!
    Kan ingenting, orkar ingenting om han själv får avgöra!
    Har röstresurser och använder dom helst jämt, speciellt i samband med bråk med mamma! Skrikandes

Säljes till lägstbjudande!

Va bara tvungen att få avreagera mig på nåt vis....
  • L2K

jennsans - yups, jättekuligt! Vi har inga tillbehör alls och dom har liggdel, åkpåse, parasoll och skötväska och den vagnen står i källaren. Så även om jag inte köper ny vagn kanske jag kan få piffa upp den iaf.

• L2K
    Hallonfot - du behöver inte vänta till du ska till din BM. Ring och be henne skicka en remiss till sjukgymnasten redan nu.

Kan tillägga att det jag trodde va ischas visade sig vara foglossning...

Ankiz - då hänger jag med.

LindaoJohan - jo, han somnar nog ovaggad om en liten stund. Den tid det tog för mig att koka makaroner och steka lite falukorv hann dom vända upp och ner på hela sitt rum. Men nu har friden lagts sig, Bompa har börjat!
  • L2K
    Milla med killar skrev 2007-03-01 18:09:59 följande:
    Angående namn så har vi Theo eller Thea men nu ska det ju vara en kille till. Få se om vi ångrar oss sen.L2K; hahahaha.....ja du....känner igen det värsta är att 6 åringarna är likadana...pust.Men...5 åringar är snälla iaf.
    Vad skönt att vi ska få hämta andan innan 6-årstrotsen. Jag har dessutom en tvååring som trotsar och härmar ALLT storebror gör. Lägg till att jag tappade allt tålamod den dag plussade så kan du räkna ut hur trevligt vi har här hemma på eftermiddagarna.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3