Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

urk..gårja längre äv va ja gjorde me saga då göra ja hemma gjort snitt eller nått.
    så mycket hatar jag att vara gravid! hatar det verkligen..

• mrsbygg

ser d inte som en gåva...ser det mer som en förbannelse. det som kommer ut tillslut är en gåva men inte själva graviditeten. den skulle ja gärna slippa..

• mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-04-27 22:05:42 följande:
    mammab: va tråkigt att du känner så... Är det ngn speciell anledning eller har du bara jobbiga graviditeter??Som alla andra vill inte jag heller va gravid längre jag vill ha min bebis men själva graviditeten e underbar om man bortser från foglossningar kramper o halsbränna då förståss Men för första ggn i mitt liv kan jag äta va jag vill utan att gå upp i vikt... Har ju inte gått upp ngt alls men det kommer nog dessa sista veckorna hehe
    med saga va d väll lite bättre alltså då var allt nytt å man såg fram emot saker å varje spark eller rörelse såg man fram emot..

nu hatar jag det..blir tokig när ungen ligger å sparkar stup i kvarten å alla krämpor osv osv..nej usch..dålig idé av mig..

trode ja skulle vara lika glad som när ja vänta saga..hade jag vetat att jag skulle hatat att vara gravid såhär mycket så hade jag inte planerat denna graviditeten alls...
  • mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-04-27 22:12:04 följande:
    Hehe ja tack beckah, "Pytte liten" har jag aldrig varit..  har alltid haft för många kilon, men det har nog vart värre i mitt eget huvud än i någons ögon. Hade en väldigt dum kille i tonåren som inte var särskillt snäll mot mig... misshandlade mig både fysiskt och psykiskt.. jag var inte vatten värd.. Har haft min "feta röv" med mig ända sen dess..Sannakaarina - Nä det är inte hela världen om man mår dåligt ibland.. men det är inte kul när man gått mer än halva sitt liv och mått dåligt.. Depression suger!! Nu vill jag bara må bra! Men jag jobbar på det..går juh hos en psykolog och det har blitt bättre.. men det tar tid!Ja han är helt underbar min R. Det känns bättre och bättre för varje dag som går.. att han "orkar med mig" när jag har mina svackor det är han värd allt för!! Samtidigt i mitt i allt "elände" man känner så kan jag inte vara lyckligare!
    håller me dig depression suger!!
  • mrsbygg

suck. nej nu går ja å lägger mig svin trött..
    hoppas sagas feber blivit bättre imorrn..

hon hade 39,4 både igår morse och idag på morgonen!
    hoppas den är nere på 38 imorrn iaf..

ne gonatt...

• mrsbygg

suck..här har man knappt sovit en blund inatt saga har vart super dålig..
    vid 02 i natt börja hon klaga på att hon hade ont i ena örat..nu har hon ont i båda säger hon. skit ledsen hela tiden ligger bara å gråter å skriker aj..

ringde sjukvårdsupplysningen, jag skulle inte ge mer alvedon sen vänta till i em och se om hon fortfarande klaga på öronen.
    fan ren tortyr stackarn, tog tempen i natt när hon var vaken och var som värst då hade hon 39.9..mammas plutt känner mig så hjälplös...

fan så trött ja är...*gäsp*

• mrsbygg

fått sovit en timme typ, helt groggy...jag alltså hehe..

men iaf, Saga är 2½. innan klaga hon på båda öronen nu är det höger örat hon ligger å håller för. hon vaka å hade ont i båda så ja kolla vänster å det ser ut som det kommer vätska ur det..ska kolla mer noga sen om ja får upp henne.
    frågade om ja fick kolla på höger öret d fick ja men så fort ja rörde örat blev hon jätte lädsen så lät d vara...

som sagt skulle ja inte ge mer alvedon för att se om d verkligen var öronen hon klaga på. och hon har inte fått nå mer alvedon sen 02 i natt då hon hade 39.9..ska ta tempen å se hur d är me febern. för den vägrar juh ge med sig..

usch hon är inte alls som hon brukar, aldrig "sovit" såhär länge inte ens om hon é sjuk.
    ska snart ringa upp igen. tänkte ja ringer vid 10. pallar inte vänta längre..

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-04-28 09:15:32 följande:
    Kommer det vätska ur örat tycker jag du ska ringa redan nu mammab. Dessutom om hon verkar ha så ont.Hade inte väntat en sekund då.Det är ju bland de värsta som finns att ha öroninflammation *haft många ggr*
    jo men inte säker, kan vara svett oxå. aldrig sett henne svettas så mycket..
    svårt å se nä rhon ligger ner. men ska kolla om ja får henne å sätta sig upp en liten stund ifall det rinner till eller om ja tar en tops å petar lite bara längst ut vid öppning..

happ nu var det dags igen....gråter å skriker aj...ringer upp dom igen nu..
  • mrsbygg

men suck..hur kan d vara så hårt belastat att man inte kommer fram?!
    ringer om en liten stund igen..kommer iaf vätska ur vänster öra men verkar inte ha så ont i det. å febern är uppe i 40 nu.
    och hon har ont i höger örat.

vill få tag på dom å rådfråga först, vi har juh ingen bil vill inte fixa skjuts å allt i onödan. orkar inte sitta på akuten i flera timmar då låter ja henne helldre ligga i sängen me sin pappa å sova...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3