BF Juli-07 Nr3
urk..gårja längre äv va ja gjorde me saga då göra ja hemma gjort snitt eller nått.
så mycket hatar jag att vara gravid! hatar det verkligen..
urk..gårja längre äv va ja gjorde me saga då göra ja hemma gjort snitt eller nått.
så mycket hatar jag att vara gravid! hatar det verkligen..
ser d inte som en gåva...ser det mer som en förbannelse. det som kommer ut tillslut är en gåva men inte själva graviditeten. den skulle ja gärna slippa..
suck. nej nu går ja å lägger mig svin trött..
hoppas sagas feber blivit bättre imorrn..
hon hade 39,4 både igår morse och idag på morgonen!
hoppas den är nere på 38 imorrn iaf..
ne gonatt...
suck..här har man knappt sovit en blund inatt saga har vart super dålig..
vid 02 i natt börja hon klaga på att hon hade ont i ena örat..nu har hon ont i båda säger hon. skit ledsen hela tiden ligger bara å gråter å skriker aj..
ringde sjukvårdsupplysningen, jag skulle inte ge mer alvedon sen vänta till i em och se om hon fortfarande klaga på öronen.
fan ren tortyr stackarn, tog tempen i natt när hon var vaken och var som värst då hade hon 39.9..mammas plutt känner mig så hjälplös...
fan så trött ja är...*gäsp*
fått sovit en timme typ, helt groggy...jag alltså hehe..
men iaf, Saga är 2½. innan klaga hon på båda öronen nu är det höger örat hon ligger å håller för. hon vaka å hade ont i båda så ja kolla vänster å det ser ut som det kommer vätska ur det..ska kolla mer noga sen om ja får upp henne.
frågade om ja fick kolla på höger öret d fick ja men så fort ja rörde örat blev hon jätte lädsen så lät d vara...
som sagt skulle ja inte ge mer alvedon för att se om d verkligen var öronen hon klaga på. och hon har inte fått nå mer alvedon sen 02 i natt då hon hade 39.9..ska ta tempen å se hur d är me febern. för den vägrar juh ge med sig..
usch hon är inte alls som hon brukar, aldrig "sovit" såhär länge inte ens om hon é sjuk.
ska snart ringa upp igen. tänkte ja ringer vid 10. pallar inte vänta längre..
men suck..hur kan d vara så hårt belastat att man inte kommer fram?!
ringer om en liten stund igen..kommer iaf vätska ur vänster öra men verkar inte ha så ont i det. å febern är uppe i 40 nu.
och hon har ont i höger örat.
vill få tag på dom å rådfråga först, vi har juh ingen bil vill inte fixa skjuts å allt i onödan. orkar inte sitta på akuten i flera timmar då låter ja henne helldre ligga i sängen me sin pappa å sova...
jag har gått 200 dagar av 278..
så 78 dagar kvar...![]()