• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Jessa6

Var är den där länken med polknamn so vi hade uppe i denna tråden tidigare? Någon som kan hjälpa mig med det?

• LindaoJohan

Har oxå haft fullt upp idag! Var till täby centrum med mamma. Jag har så dåligt med pengar så hon hade lovat mig ett par byxor! Kom hem med ett par nya mammabyxor, en tröja ett linne och en bikiniöverdel! Håller fortfarande på att städa, fick däremot ta en paus när ryggen strejkade. Fattar inte vad jag gör för fel... ser stökigt ut hur jag än gör...

• Mommmy  Dearest

Far min sa att vi skulle ut och äta och nu har jag suttit här i två timmar och väntat på att han bara skulle tvätta av bilen och sen komma.

ÅHH!! Jag är hungrig!

Ser att många av er har gjort mycket idag :) Tiden flyger iväg utan att man märker det, själöv har jag inte gjort ett skit...

• Tania
    Lindaojohan: VI har så där hemma hos oss också... hur mycket man än städar så ser det ändå stökigt ut.. nu har jag kommit på att vi har helt enkelt för mycket prylar. Det finns inte tillräckligt mycket plats och då ser det stökigt ut.
    Så har vi hos oss i alla fall.
  • Tania
    Jessa6 skrev 2007-03-03 15:43:59 följande:
    Var är den där länken med polknamn so vi hade uppe i denna tråden tidigare? Någon som kan hjälpa mig med det?
    Nu har jag lagt in lite länkar till namnsidor i vår LÄNK-tråd!!!
  • Tania
    linper skrev 2007-03-03 14:52:44 följande:
    Måste bara visa er.. fick precis världens tuffaste skor från min bror med sambo som varit utomlands!!Bilder finns i mitt galleri!
    Hihi... vilka söta dojjor!!!
  • Emmyss

Halvblod:
    Låter hysteriskt tungt det som varit under veckan. Ha det nu så lugnt o skönt i helgen,det behöver du:) Kram

• Tania

Jag gillar inte bokstaven Å eftersom den inte finns i alla länder.. knasig, jag vet

Men nu har jag sett att man kan stava Måns med o - Mons.

Hur "fel" ser det ut?

• LindaoJohan

tbmh; ser lixom lite halvtokigt ut tycker jag, men det är väl en vanesak... ser typ ut som mona, eller måne, eller vete sjutton... första intrycket va lite konstigt på namnet...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3