• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

puh, hemma! först ner på stan köpa present till sagas farbror som fyllt 13...
    sen hem till farfar å dom fika å saga busa som en tok!

åkte å köpte lördagsgodis..sen ringer sagas farmor som precis kommit hem från malaysia hon har vart bort i typ 3 v. hon vill ha saga så nu kom hon å hämta saga så hon sover hos farmor inatt!!!

såå BARNLEDIGA, tjoho!! hade vart kul å fått veta det tidigare så had eman kunnat hitt på nå men d gör inge..skönt me en lugn hemma kväll bara!

så nu ska ja ställa mig och laga mat, gör bakadpotatis, sen fixar ja räkröra till mig och ost å skinkröra till sambon! han gillar inte skaldjur eller fisk..tråk..
    nehe laga mat då..

• LindaoJohan

någon som har tips på vad man kan göra åt snurrighrtskänsla? ser typ stjärnor så fort jag anstränger mig lite, så måste jag sätta mig... har varit så hela dagen..

• FruRundberg

Dagens magbild är inlagd på fototråden ifall någon e intresserad

Sol: nej har inte vart så aktiv det senaste.. har vart enormt trött och har inte mått så bra psykiskt.. har så mkt att tänka på å oroa mig för just nu så det känns som det tar all min kraft.. orkar inte hålla på å kämpa jämt som man gör med allt.. vill bara ha lugn och känna att man kan vara lycklig för en gångs skull ist för att jämt ha så mkt att behöva tänka på ..

men men.. ska inte ta det här..

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • annki72

Måste fråga igen, Är det bara jag som svettas otroligt mycket?

Sen en fråga till, när jag har ätit mat får jag så extrema kramper så jag tror att jag ska dö, nån mer som har liknande?
    Tycker det är riktigt otäckt

• Vos

Jobbar denna helgen
    Men jag ska bara jobba fyra helger till sammanlagt tills jag slutar jobba Härligt!!!

Har haft datakrångel här hemma och på jobbet under veckan och jag orkar inte läsa allt ni skriver. Men hoppas ni mår bra och att magarna växer så det kankar.... Det gör iaf min
    Ska be gubben ta ett kort och lägga in sen.

Annars väntar jag fortfarande på att få känna bebisen. Med Victor började jag känna i vecka 22 och nu gick jag in i vecka 20 idag så jag får nog vänta lite till.....

• madeleine78

här är slapparlördag i allra högsta grad! Towisen min har sovit hos sin morfar natten som va.. så min tanke var en hemma mys lördag hon och jag.. medan sambon har flytt i spelets värld...

Men vi hann inte ens promenera och köpa lördagsgott.... så had ehon somnat i soffan.. och sover där nu så gott så... pluttan min då..
    Så här sittter jag solo.. och har sååååå tråkigt!!! vet inte alls vad ja ska roa mig med faktiskt! säkert bara för att jag inte kan gå nånstans så hade jag sån lust att göra de... Hmm..
    Så de blir en gottlös lördag.. halvsneglar lite på  tv:n och smyger runt här så länge..

trralalallalalalalaaa.a...... nån som har nått kul tips!! ?!???

• Vickyb
    madeleine78 skrev 2007-03-03 19:29:17 följande:
    här är slapparlördag i allra högsta grad! Towisen min har sovit hos sin morfar natten som va.. så min tanke var en hemma mys lördag hon och jag.. medan sambon har flytt i spelets värld... Men vi hann inte ens promenera och köpa lördagsgott.... så had ehon somnat i soffan.. och sover där nu så gott så... pluttan min då.. Så här sittter jag solo.. och har sååååå tråkigt!!! vet inte alls vad ja ska roa mig med faktiskt! säkert bara för att jag inte kan gå nånstans så hade jag sån lust att göra de... Hmm..Så de blir en gottlös lördag.. halvsneglar lite på  tv:n och smyger runt här så länge.. trralalallalalalalaaa.a...... nån som har nått kul tips!! ?!???
    Några förslag har jag tyvärr inte mer än att mumsa på massa gott och lägga sig framför tv.n och gäsa! Melodifestivalens "andra chansen" börjar om 10 min om du är intresserad av det!
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • FruRundberg

Jag oxh mina ungar har haft det en riktigt slappar dag med.. vi sov hos en kompis till mig natten till idag.. sov så dåligt.. (har så svårt att sova borta) Så när vi kom hem efter att hade köpt massor med lördags godis så sprang dottern ut med kompisar.. jag somnade på soffan och pojken spelade data och tittade på tv.. sen har jag bara gjort världens enklaste middag (gott oxå ) Åt kladdkaka å nu stoppar vi i oss godis tittar på melodifestivalen.
    iktigt mysigt så nu ska jag slänga mig på soffan igen å äta lite mer godis! Skrattande

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • Vallmar

Halvblod!, så klart du ska beklaga dej här, vi om något förstår ju dej!!

Måste också beklaga mej lite. Vårat kylskåp gick sönder i förrigår. Helt plötsligt var all mat fryst! Så igår bar det iväg till kungens kurva, media maarkt. Det är en liten bit för oss o åka från vaxholm. När vi kommer fram drabbas jag av sammandragningar så jag knappt kan gå, det kändes liksom som ett bälte drogs ihop längs ner av magen och det gjorde ont i ryggen också, vid svanken. Är det verkligen normalt???
    Så det var bara o vända hem igen. I morse åkte vi dit igen o fick äntligen köpt kylskåp.

Stora nyheten igår var att fly me gick i konkurs. Min sk bästa väninna jobbar där. Varje gång jag ringer henne numera så verkar hon upptagen. Det har hänt flera gånger att jag ringer o hon säger att hon ska ringa mej senare men inte gör det. Allt detta började sen jag blev gravid. Jag kanske inbillar mej men vi har verkligen glidit isär sen dess. Hon känns på något sätt frånvarande. Kanske har jag förändrats å det inte alls är hennes fel, jag vet inte...Ohh suck blir så deppad. Hon har inte hört av sig på 3 dagar nu så jag vet inte ens om hon har nåt jobb ändå känner jag att nu får hon höra av sej när hon har tid o prata! Eller va tycker ni?

Förlåt det blev lite långt....Hoppas nån orkar läsa iallafall.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3