Halvblod!, så klart du ska beklaga dej här, vi om något förstår ju dej!!
Måste också beklaga mej lite. Vårat kylskåp gick sönder i förrigår. Helt plötsligt var all mat fryst! Så igår bar det iväg till kungens kurva, media maarkt. Det är en liten bit för oss o åka från vaxholm. När vi kommer fram drabbas jag av sammandragningar så jag knappt kan gå, det kändes liksom som ett bälte drogs ihop längs ner av magen och det gjorde ont i ryggen också, vid svanken. Är det verkligen normalt???
Så det var bara o vända hem igen. I morse åkte vi dit igen o fick äntligen köpt kylskåp.
Stora nyheten igår var att fly me gick i konkurs. Min sk bästa väninna jobbar där. Varje gång jag ringer henne numera så verkar hon upptagen. Det har hänt flera gånger att jag ringer o hon säger att hon ska ringa mej senare men inte gör det. Allt detta började sen jag blev gravid. Jag kanske inbillar mej men vi har verkligen glidit isär sen dess. Hon känns på något sätt frånvarande. Kanske har jag förändrats å det inte alls är hennes fel, jag vet inte...Ohh suck blir så deppad. Hon har inte hört av sig på 3 dagar nu så jag vet inte ens om hon har nåt jobb ändå känner jag att nu får hon höra av sej när hon har tid o prata! Eller va tycker ni?
Förlåt det blev lite långt....Hoppas nån orkar läsa iallafall.