• Headrush

det stavas också inte ochså!

jajaja, jag vet att det kan va svårt med stavningen ibland och alla kan skriva fel, så bespara er sånt skrivande tack...

Tänkte starta en tråd (om det inte redan finns... har inte kollat efter) för alla härliga ordpoliser! Här inne kan vi spy galla över felstavade ord och särskrivningar...
    Hrrm.. jag menar sär skrivningar och ord poliser

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-10 00:19:45:
    Ps: På "Familjen Snuffsis" begäran...

Det stavas också, inte ochså!

jajaja, jag vet att det kan vara svårt med stavningen ibland och alla kan skriva fel, så bespara er sånt skrivande tack...

Hoppas att dina ögon mår bättre av detta Snuffsan lilla
  • Svar på tråden det stavas också inte ochså!
  • Gutegirl

"jajaja, jag vet att det kan va svårt med stavningen ibland och alla kan skriva fel, så bespara er sånt skrivande tack... "

Kopierar från din trådstart TS. En mening ska börja med stor bokstav. Bara måste påpeka...

Oxå fåre räcka fö mejjnu!

Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
  • BimBim o Knorrans Mamma

Något som är störande är när folk skriver OCH säger Gadderob  och rutchelbana *morr*
    Och en till. hallelulja eller hallelulija, Det är ännu värre *morr*

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 37 ♥ ¸.?°´¯)
  • BimBim o Knorrans Mamma

Tillägger att jag skriver "dåligt" emellanåt med.
    Jag skriver ofta "de va en gång" och "oxå" osv.

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 37 ♥ ¸.?°´¯)
  • Gutegirl
    Smulan 80 skrev 2007-03-10 00:39:54 följande:
    Tillägger att jag skriver "dåligt" emellanåt med.Jag skriver ofta "de va en gång" och "oxå" osv. (¯`°•.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 37 ♥ ¸.•°´¯)
    Dåligt emellanåt OCKSÅ, heter det väl?
  • Gutegirl
    Eelle skrev 2007-03-10 01:09:10 följande:
    löjligt
    Löjligt.
  • Headrush
    Gutegirl skrev 2007-03-10 01:13:39 följande:
    Eelle skrev 2007-03-10 01:09:10 följande: löjligt Löjligt. Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
    Haha
  • Headrush
    Gutegirl skrev 2007-03-10 00:35:25 följande:
    "jajaja, jag vet att det kan va svårt med stavningen ibland och alla kan skriva fel, så bespara er sånt skrivande tack... "Kopierar från din trådstart TS. En mening ska börja med stor bokstav. Bara måste påpeka... Oxå fåre räcka fö mejjnu! Alive and kicking.... det trodde du aldrig va?
    Som jag sa i ett tidigare inlägg så hänger inte alltid mitt tangentbord med när jag skriver... *väl medveten om att en mening börjas med stor bokstav*

Det hade du vetat om du hade läst igenom hela tråden sösnos
Svar på tråden det stavas också inte ochså!