ciccielv skrev 2007-03-07 10:00:03 följande:
vad bra ts att du har berättat för bmjag blev själv sjukskriven med 2 av mellanbarnen pga svimattacker,att jag mådde väldigt psykiskt dåligt,och hade rejäla smärtoroch jag har turen som har en underbar make som ställer upp 100% på mig o barnenförra året var ett helvete när jag var gravid,låg mer eller mindre medvetslös i sängen pga svåra illamåendeattacker,svimattacker o medecin mot illamående.var "borta" i ca 2 månader,under tiden ställde maken upp helt ,han skötte hela hushållet,barnen o jobbet helt själv.dock så förlorade vi barnet i ma i v 17så jag vet hur dåligt man mår av stress,hur illa barnen mår av att ena föräldern inte mår bra osvjag hoppas verkligen att du får hjälp innan du mår förjävligt dåligt o ev blir inlagd pga all stress du utsätts förhar du ingen vän/släkting som kan vara barnvakt några timmar per vecka så du får sitta ner en stund utan bråkiga barn,kunna få sova ett par timmar.så du får ta igen dig.för så här kan du inte leva.ush blir så jävla ledsen o förbannad att du har fått en så oansvarig sambo
Där kom vi fram till ännu en punkt jag inte berättat om... Finns så mkt som ligger bakom allt det här så jag skulle kunna sitta här hela dagen o skriva. Min sambos familj är dom enda som bor i närheten, och dom är nästan alltid helt ovilliga till att ställa upp. och dom tycker mer eller mindre att jag är en värdelös människa som inte orkar allt själv, har fått höra både det ena o det andra bakvägen. och ändå så vet dom inte ett dugg hur jag har det, för jag har aldrig berättat för dom hur deras kära son och bror behandlar mig. Så där har man hur som helst inte mkt till hjälp att hämta...