Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
Ska tillägga att jag rev morötter med "orginal"insatsen till Multikvarnen, gick lite trögt, men bra ändå. Samma sak med gurka. Man fick bara trycka lite hårdare så gick det bra. Men jag tippar på att extrainsatsen fixar arbetet med gurka och morötter ännu bättre ![]()
*klappar mig på bröstet*
Igår fick jag ännu en rekryt
Nu vill jag ha minst en till och gärna fyra till ![]()
Hej! Tack för era svar!!
VA nog lite almänt nere den dagen jag skrev...
...
Jag pratade med henne härom dagen å då sa hon att hon skulle sluta med ring tiden för att det bara va jag och en till som ringde på sin ring tid...
så nu får jag sms:a in min rad varje fredag.. ja ja det får ju gå...
Nää vet inte om jag kan byta team.... det får vara så här! jag är lite inne på att sluta!
Jag kommer ju ingen vart, känner att jag varit hoss alla jag känner men ingen bokar nytt demo..
ska försöka ett tag till så får vi se. ..
Det är ju som sagt ROLIGT så jag vill ju egentligen inte sluta, men det går ju så segt!
Kram på er!
Är det så att om man får en rekryt så får man ju välja en sak ur foldern(resestrykjärn,laptopväska m.m)Får man även 5l ultraplus oxå.
Måste det va jag som håller i startdemon?
hos oss får man 3l. Ultra Plus om man rekryterar inom 10 veckor, samt ordinarie rekryteringsgåva. Den nya rekryteringskampanjen är ju bara så bra... Vill ha platttv:n!!!
Jepp, jag vill mä ha tv:n
Ska tjöta på min vännina som har sin V.I.P-demo på söndag
3 l UltraPlus, var det inte den gammla rekryteringsgåvan från förra året? De har ju gjort en ny nu där man får 5 liters istället (och lite nya saker i Nycklen till framgång-stegen). Fast det är ju som sagt om man rekryterar inom sina 10 veckor. Därefter är det enbart pågående kampanjer som gäller och nu är det inte väskorna eller strykjärnet etc längre....utan såååååååååååååååå mycket bättre prylar
Binis...åhhh vad många bokade du har, vill määää. Mina värdinnor är inte så pigga på att omboka trots att deras demosar i snitt ligger på 3000, de som har lägre snitt bokar dock gärna om *förvirrad*