• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • jempagirl

Ang. storleken på Ultra plusen, jag fick en 3 liter å jag rekryterade min första rekryt v.4 i år (jag startade v.2). Men jag kan ha blivit lurad....Hmm

• NiXxI

Nädå, den nya gällde fr.o.m v. 10

En Loppa och en Räka och mitt livs verk är fulländade
  • jempagirl

Ahha, det är ju bra, då är jag med...

• Binis

vill ni verkligen ha plasman??? Det vill inte jag, det är ju en dataskärm som man kan titta på tv i...

Konstigt att dom inte vll boka om NiXxi, men det är som den värdinnan där jag sålde för 6100 hon ville inte ha ett party till. Ville jag kan ja säga *haha*

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • jempagirl

Trodde också det var en dataskärm, men i foldern jag fick hem står det TV och de sa igår på vårt Säljmöte att det är en TV.

• jempagirl

Jaha, kombinerad TV/dataskärm... fattar inget nu

• Linsa

oavsett om det är en dataskärm eller tv skärm så tycker jag att det är en fin gåva Gåvorna till både konsulenter och värdinnor är superfina Tänk vad det skulle kosta att gå o köpa det i affären.....

Stolt mamma till tre busfrön
  • Binis

Det skulle kosta 3200.... tror jag att det var. Nääää vill inte ha en skärm som är gjord för data men som du kan om du vill se tv på. Det stod att det var tvtuner eller något sånt. Den låg under dataprodukter i den länken som vi fick utskickat till oss, där man kunde se priset...

• Änglatuss

Här händer det saker
    5-6 nästan inplanerade demon + 2 rekryter

• Binis

Grattis Änglatuss, så kul

Är det någon som ska på kurs i Marieholm ikväll???

Svar på tråden Tupperware - tråden