• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • lill skruttan
    TACK!!  
    fick nästan panik ångest bara av tanken att stå där framme, jag beundrar er som fixar det.. verkligen.
  • jempagirl

Vet någon som tillochmed skrivit på avtalet som ångrat sig, inga problem att dra sig ur bara man kan lämna tillbaka alla sakerna i väskan.

• lill skruttan

Ja jag hoppas på detta nu då, för jag kände mig verkligen "tvingad"  försökte säga nej på telefon, men hon skulle absolut träffa mig först. sedan kunde jag säga nej... vilket jag ju inte kunde, eftersom jag har väldigt svårt att säga nej..... 

• Jess75

Om man sagt ja till att starta som säljare och haft sin start demo och känner att nä jag vill inte hur gör man då?? startdemon inte bet ej väskan och sakerna ligger orörda kan jag bara säga att detta inte går.

• Änglatuss

jag börjar lessna får inga värdinnor och det står bara still

• tilda den vilda

hej på er jag kan säga er att där jag bor finns inte en enda tw försäljare .jag har sålt till och från inågra år men visst blir man sugen ibland.det är viktigt att man får en bra TL har man inte det så blir tw jobbet tråkigt.

• tilda den vilda

jag har en fråga kommer kaffetermosen som tackgåva snart?

• jempagirl
    Jess75 skrev 2007-05-08 08:18:17 följande:
    Om man sagt ja till att starta som säljare och haft sin start demo och känner att nä jag vill inte hur gör man då?? startdemon inte bet ej väskan och sakerna ligger orörda kan jag bara säga att detta inte går.
    Jo jag vet att det går, jag hade en rekryt för 3 veckor sedan avhöll vi hennes start, en vecka senare kom hennes startväska och hon ångrade sig utan att ha "jobbat" av väskan, vi meddelade TL och lagret och hon lämnade tillbaka väskan Inga problem.

Vet en annan tjej som skrivit på samt hade nån egen demo, men inte fullföljde väskan, hon fick lämna tillbaka den (förutom kataloger & prislistor, som hon hade förbrukat)då hon inte "ville" göra färdigt.
  • Binis

Hur går det för er

Här går det faktislt jättebra, jag har fyra veckor i sommar som jag inte har några demos så där hoppas jag att jag ska få in någon. Är somrarna svåra???

Jag har nu 29 demos inbokade i almanackan och några personer som vill ha demo som jag ska ringa och boka.

Stod på jägersro igår med några kollegor. Gud vad kul det var Fick några där som var intresserade av jobbet så dom ska jag också ringa

Har ni många demos v 20? Jag hade 3 men en blev avbokad

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • UmeåElin

Binis: Jag hoppas du förstår hur lyckligt lottad du är som endast har fyra veckor tomma i sommar. Själv har jag totalt tre bokningar framöver!

Svar på tråden Tupperware - tråden