Inlägg från: SanniXx
|
-
-
Hellur: Polarn & Pyret brukar rea i höst så vi får hoppas på de så kan man kanske handla då med om inte dessa räcker i storlek. Vilken färg blev de?
Vi har heller inget landställe. Kanske är fullt förståligt
Däremot åker vi ut med båten varje år! Min mammas och pappas båt. Jag och Ida har en egen liten "hytt"
Älskar skärgården! Ska inhandla en flytväst till Ida när skatten kommer..
-
LillenLillen: Ida klarar sig på bara bröstmjölk hela natten. Nu har hon nyss haft en liten tillväxtperiod så hon har ätit på natten, men annars så äter hon vid 22, sen sover hon till 6-7..
-
Karin99: Det har varit så ganska länge nu faktiskt
Vet inte riktigt hur länge. Nä, det är inte jobbigt att amma på natten, men det är skönast att sova
bianca: Ja, vart tog solen vägen? Här regnar det, en riktig innedag.. -
Haha
Ja, här var det verkligen dött idag. De är lördag. Jag och Ida har laddat upp med myspys ikväll. God mat som ska lagas snart, jordgubbar och mjölk till efterrätt, hyrd film och godis
Synd att man inte kunde få ta sig ett glas vin
-
J79: Tack! Ja, det är superkul att köpa kläder till de små. Roligare än att köpa till sig själv iaf
Haha. Jag köpte en Emmaljunga city cross i soft pink
Ljusrosa och svart. Längtar tills den kommer. Smart att ta en lite större stl, men jag har ingen aning om vad Ida kommer ha då så ja köpte en som passarnu så får vi väl köpa en till sen
På nästa rea.. hehe..
-
J79: Jag vill byta vagn dels för färgen
Hehe. Jag vill ha en rosa, men sen för att jag vill ha en smidigare vagn som går lättare att fälla ihop. Visste inte att vi skulle åka så mycket bil som vi gör (sjukhusbesök)
Pippil8: Jag har åkt tåg. Det beror på vilket tåg du ska åka. På X2000 var det jättesvårt att få plats med vagnen, min fick stå ute i gången där man går in och ut. På kustpilen fanns det gott om plats och på de tåget som har 2 våningar fanns det oxå gott om plats. Barnvagnsparkeringar.. -
Emma3: Jag har den fortfarande, den blå
Kommer ha den ett tag till. Den nya vagnen har inte kommit. Sen behövs nog liggdelen ett litet tag till iaf =)
-
Idag var jag och tränade för första gången. En timme jympa på friskis
Känner mig väldigt duktig.. hehe.. Hoppas ja kan fortsätta vara duktig =)
-
karin99: Jag dricker inte heller alkohol när jag ammar, och att pumpa ur för ett glas vin orkar jag inte göra
Jag har hört att NAN är bra, jag har de hemma ifall att Ida inte skulle bli mätt någon dag, men det är nog ingen risk
Ang mensen, jag har haft ont så jag trodde den skulle komma, men den har inte kommit. Kanske bara va ägglossning (?) för jag hade bara ont i 2 dagar ungefär..
Hellur: Jag har TUPPLUR mörkläggningsgardiner från IKEA och dom är grymma