Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Björklöv: De tror jag att du klarar för man behöver inte sitta fast på samma sätt som i en bil. Tåg är nog enklast för där kan man röra sig helt fritt. Se till så liten inte sitter för länge i bilstol bara (om man får ha de på flyg) för det är inte bra för deras ryggar.. Jag har åkt tåd med I och det funkade utmärkt! Man kunde både amma och byta på tåget
    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx
    Ser att ni pratar dop Här kommer världens sötaste trollunge med mamma Dopet vart jättelyckat. Kunde inte bli en bättre dag!

Fler bilder finns i galleriet
  • SanniXx

Nu börjar det bli lite väl långt bort för oss med träffen (sickla) Haha.. Har ingen aning om hur man tar sig dit. Sole? Du ska ju dit. Hur tar du dig dit? Vad är dieselverkstaden? Mycket att lära märker jag

Vi kanske dyker upp..

• SanniXx
    Frill och Sole: Antar att vi alla kommer ta samma buss OM vi kommer.. har lite att fixa på dagen först..
  • SanniXx
    Hellur: Nu kommer du in på min sida
  • SanniXx

Tack för ännu en trevlig dag!!

Hmm, hann inte skriva längre än hit, nu vaknade Ida

• SanniXx

Ang psalmer.. På Idas dop hade vi Tryggare kan ingen vara, Du vet väl om att du är värdefull och gud som haver (blinka lilla stjärnas melodi)

• SanniXx

Här har det varit amningsrace hela kvällen Ida har laddat inför natten. Nu sover hon i sin nya fina pyjamas. Tror väl ändå att hon sover för natten nu. Ska gå och sova snart jag med, men jag tänkte plocka undan lite först. Självklart fastnade man här då. Vad annars? Hehe

Jag har lagt upp några bilder från idag

• SanniXx

Lillie74: När du säger de så va de nog den sista jag tog (oopss), men de kommer väl in flera.. Babyland ska oxå ha ett..

• SanniXx

Här tränas det för fullt Så ser babygymmet ut.. Många fina färger! Ida skrattar när hon "råkar" slå till leksakerna

Sole: jag tycker absolut att du ska åka, bara ni har varandra så kommer det gå toppenbra.

Aiwendil: Välkommen hit!!

Bassekatt: De va ingen dålig sugförmåga där inte..

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4