Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Lillie74: Absolut

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx
    Emma3: Vårat kostade 199:- men ja vet dom som betalat 99:-, sen finns det ju för 500:- oxå, men de för 99:- är minst lika roliga, om inte roligare
  • SanniXx
    Pippil8: Japp, det är en dash. jag är supernöjd. Får plats med allt jag behöver och lite till. De är bra fack oxå. Nackdelen är att den är svår att ha på styret om man inte har gummidelar som jag har på vagnen. Eller inte gummi, men sånt där mjukt. Fast man kan spänna den ganska hårt. Jag hade gärna haft en till Roligt med olika färger, men dom kostar ju en del..
  • SanniXx

Ida ler för fullt, men inte skrattar hon redan inte.. några ljud, men de är för att hon pratar samtidigt..

• SanniXx
    Sole: Såg att du frågade vad vi gjorde med de små liven. Jag brukar prata med henne ganska mycket. Berätta olika saker. Eller så läser vi. Bibeln. Haha.. Hon fick en bibel när hon döptes. Bibel för barn, den är som en vanlig berättelse. Ganska fin och inte sådär kristen eller vad man ska säga När hon ligger under babygymmet så sitter jag oftast bredvid och pratar o leker
  • SanniXx
    Hellur: Vad är det för bok?
  • SanniXx
    LillenLillen: Visst är Inez och Ida jämnstora? Vi var på BVC igår och ida är 57cm och väger 5352g . Men här är det tvärt om, dom tycker hon är lite när man säger att hon snart är 3.5 månad Då får man förklara allt och då ramlar poletten ner Vad väger Inez nu?
  • SanniXx
    Pippil8: Jag tänkte välja röd väska först, men det var tur att jag valde svart så man kan ha rosa vagn Ja tycker du ska slå till på en..
  • SanniXx

Hej tjejer och bebbar!

De var ett tag sen man var inne här nu.. Mycket att läsa ikapp! Fina bilder från Tanto Vivs, ni såg ut att ha det mysigt. Tyvärr kunde vi inte komma men följer med nästa gång

Här rullar allt på som vanligt. Ska städa vidare nu, Ja tycker att jag bara städar och städar, men det är iaf stökigt

• SanniXx

Lillenlillen: Vi har annonserat i mitt i Gratis är bäst.. hihi..

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4