Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Åh va jag är glad!!! jag kommer i mina gamla jeans. Trodde aldrig jag skulle göra det då vågen står på samma, men jag antar att lite fett har blivit muskler efter alla promenader

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

Ang dopet och psalmer. Glömde säga att vi även hade Idas sommarvisa

• SanniXx
    Pippil8: Nämen absolut

Nu ska jag fira min komma-i-byxorna-dag med GODIS, jordnötsringar, cola och en film Så i morgon kommer jag väl inte i dom.. haha..
  • SanniXx

Nu har jag hört mig för om fik som tar massa barnvagnar En tjej sa Kulturhuset. Där hade dom varit med 14 vagnar

• SanniXx
    Frill: Va skönt att operationen gick bra och hoppas de läker fint Självklart får du komma in..

Efter att jag har skrivit ett brev till Ida som hon ska få när hon blir äldre ska jag nu krypa ner bredvid min prinsessa. Myspys!!
  • SanniXx

Jag har inte DN. Hua va den skräpar ner.. Blir tokig på all reklam som bara samlas på hög, men man måste ju ha den, annars så kan man ju missa något

• SanniXx
    murgrönan: Jag trodde heller aldrig att jag skulle komma i dom då själva beckenet var så brett, men de har gått tillbaka, så jag tror nog ni kommer i ni med Promenader hjälpte mig.. Men mindre ska jag bli.. hehe..
  • SanniXx
    Swenglish: Ida äter inte ofta på nätterna. Hon äter vid tolv, sen kan hon sova ända till 7 eller 8.. Då har hon ofta laddat inför natten genom att äta ganska mycket mellan tio och tolv på kvällen.. Sen är det oftare på dagarna..
  • SanniXx

Ida har bara sovit och sovit idag. Jag har fått väcka henne en av gångerna för att mata henne, sen är hon inte vaken länge innan hon somnar igen. Tröttlördag

• SanniXx
    Ang träff
    Jag kan inte heller nästa vecka

Pippil8: Ja gud så tråkigt att vara mammaledig när man läste de

Emma3 och Cirpen: Jag har läst nånstans att mn inte ska micra bröstmjölk pga av att de värms ojämt, men som Bassekatt säger gjorde dom de på neo. Jag gillade det inte och hade värmt i vattenbad istället.
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4