Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Karin99: Har hört om den förut och de e jättekul. Ikea-katalog från 2007 t.ex.. och andra grejer.. Vinflaska m.m.

De har ja lagt undan till Ida, sen ska jag köpa en modetidning. Har även lagt undan dagens tidningar från den dagen då hon föddes..

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx
    Sofffy: De roligaste är om det är saker från året då barnet föddes, men kanske inte kul om de är en servis som är 18 år gammal.. de ska mera vara roliga saker skulle ja tro.. som ja skrev ovanför.. och att allt är typiskt för året 2007..
  • SanniXx
    De här är den bästa mammagruppen

Tack J79 =)
  • SanniXx
    Karin99: Jag är väl näst yngst tror jag. Är 25!

Nästa fika
    Det skulle passa ganska bra på torsdagen för oss, eller på tisdagen, men kl 15 ska jag vara på jobbet på tisdag..
  • SanniXx
    Jåll: Här åks de buss (som du vet ), men om vi åker tillsammans så kan vi ju hjälpas åt när vi ändå kliver på på samma busshållplats..

Picknick Rålis (Rålambshovsparken, möts vid gångbron från Fridhemsplan?) tisdag 5 juni:

Lillie74
    Pippil8
    Lillenlillen, förutsatt att det blir riktigt bra väder!
    J79
    SanniXx (förhoppningsvis, beror på tiden)
  • SanniXx

Såpan fortsätter.. Haha.. Tänkte bara säga de..

• SanniXx
    Angelicious: GRATTIS! Vad vackra ni var allihopa!! Jättefint!

Picknick Rålis (Rålambshovsparken, vid gångbron från Fridhemsplan) tisdag 5 juni 13.00:

Lillie74
    Pippil8
    Lillenlillen
    J79
    Karin99
    Hellur
    Swe
    Sole
    Vivs
    Zul
    ABC08
    Bianca2
    Sofffy
    Ginger

Jag hoppar av. Kanske ses, men troligtvis inte.. Men man vet aldrig vad jag kan få för ryck
  • SanniXx
    Hellur: Pneumokockvaccinet.. Man tar dom än så länge bara på sjukhus..

Sole: Jättefint hus! Verkligen. Tycker ni ska buda!

Karin99: Va kul att det blev lyckat

Jåll: Är de säkrt att man har garanterad plats på dagis efter 4 månader? Vad har ni för dagis till Oliver? Har du hört något om Båten?
  • SanniXx
    Ha de toppenbra idag!!

Själv måste jag åka in till jobbet.. Efter att ha varit hos min sjuka farmor på sjukhuset!
  • SanniXx
    Swenglish: Ja då Tack så mycket! Hon blev så glad när vi kom =)

Varför har inte mina skattepengar kommit? Ja vill oxå ha. Ja som är fattig som en kyrkråtta just nu.. Iofs mitt fel som går och köper en massa onödiga saker =)
  • SanniXx
    Karin99: Nä, de står ingenting.. Ja vill haaaaaaaa! Nuuu!! Hehe.. Fast vagnen har ju inte kommit än så så bråttom är det ju inte, men jag vill picknicka! (ska köpa vagnen för halva skatten iaf)
  • SanniXx

Kan tyvärr inte komma på måndag. Ska träffa våran föräldragrupp då..

I morgon ska vi till BVC för att väga och mäta Ida. De ska bli spännande då det var exakt en månad sen vi var där. Jag skulle tippa på runt 6500g..

• SanniXx

Här va de dött!

Ida har inte alls varit sig själv idag. Hon gnäller för allt möjligt. Vet inte vad det är med henne. Värmen möjligtvis, eller är de en tand på g? Känner ingen tand, men hon snuttar på allt så de blir jätteblött. Hon kanske bara hade en dålig dag oxå

Tror jag dör, Ljungberg är sååå snygg! Ska kolla fotbollen nu..

Hejja Sverige!

• SanniXx
    Sole: Vi kommer vara på sjön och jag kommer skydda Ida med enbart tunna kläder och skugga, ingen solskyddsfaktor. Solhatt Möjligtvis solglasögon En flytväst kostar mellan 300-500:-
  • SanniXx
    Frill: Putsa med tidningspapper, det blir inte alls randigt av de Man kan behöva torka runt om bara om de kommit trycksvarta där De blir kanonfint Skulle oxå behöva putsa fönster, får ta de nån dag..

Sole: Vi har Tupplur från IKEA och jag hade för mig att dom gjorde det becksvart, men kom att tänka på idag att de faktiskt är rätt ljust

Ang solskyddsfaktor
    Frågade på BVC idag och där sa hon att man kunde ha på händer och fötter om dom skulle få sol på sig, de va ingen fara.. Men man ska hålla sig i skuggan..

Ida fick en lekbåge idag. Den var tokpoppis
  • SanniXx

Åh.. Märker att det inte bara är Ida som är gnällig av värmen. Puh! Sen får hon sina små perioder då hon bara skriker rakt ut. De låter som om man gör illa henne!
    Ida har legat i bara blöjan idag.. eller så har hon haft shorts..

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,1078049,00.html

Han på länken har man serverat många många gånger och pratat mycket med. Läskigt!!

• SanniXx
    Karin99: Men vilka krämer var med i testet? Såg man de nånstans?
  • SanniXx
    Livet är bra underbart!!

Trevlig Sommar!

Önskar
    Sanna & Ida
  • SanniXx
    Sole: Underbart fint! Åh va mysigt Blev lite avis faktiskt. Fast jag är uppvuxen på sjön med båt och inte i en sommarstuga Dit kommer vi gärna och hälsar på
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4