Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
En till grej på den där listan. min msn är alltså INTE msnsanna.*******@hotmail.com........ utan bara sanna.*******@hotmail.com..... Ja, inte stjärnorna då
Utan efternamnet..
En till grej på den där listan. min msn är alltså INTE msnsanna.*******@hotmail.com........ utan bara sanna.*******@hotmail.com..... Ja, inte stjärnorna då
Utan efternamnet..
Karin99: Har hört om den förut och de e jättekul. Ikea-katalog från 2007 t.ex.. och andra grejer.. Vinflaska m.m.
De har ja lagt undan till Ida, sen ska jag köpa en modetidning. Har även lagt undan dagens tidningar från den dagen då hon föddes..
Såpan fortsätter..
Haha.. Tänkte bara säga de..
Kan tyvärr inte komma på måndag. Ska träffa våran föräldragrupp då..
I morgon ska vi till BVC för att väga och mäta Ida. De ska bli spännande då det var exakt en månad sen vi var där. Jag skulle tippa på runt 6500g..
Här va de dött!
Ida har inte alls varit sig själv idag. Hon gnäller för allt möjligt. Vet inte vad det är med henne. Värmen möjligtvis, eller är de en tand på g? Känner ingen tand, men hon snuttar på allt så de blir jätteblött. Hon kanske bara hade en dålig dag oxå
Tror jag dör, Ljungberg är sååå snygg! Ska kolla fotbollen nu..
Hejja Sverige!
Åh.. Märker att det inte bara är Ida som är gnällig av värmen. Puh! Sen får hon sina små perioder då hon bara skriker rakt ut. De låter som om man gör illa henne!
Ida har legat i bara blöjan idag.. eller så har hon haft shorts..
http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,1078049,00.html
Han på länken har man serverat många många gånger och pratat mycket med. Läskigt!!