Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Sole och frill: Borde inte såna där strumpbyxor som håller in mage och rumpa fungera ?
    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

FIKA tisdag 15/5

Swenglish
    Hellur
    Lillie74
    SanniXx

• SanniXx
    Lillie74: Vi har mörkläggningsgardiner i mörkblått från ikea och dom är verkligen toppen så de rekomenderas Ida somnar om utan problem Ja me för den delen. Jag jobbade ju natt förut och dom gör det mörkt på dagarna, den enda nackdelen är att de blir varmt när solen ligger på..
  • SanniXx

Hittar inte den där länken, men vart ligger Nyfiken Gul?

• SanniXx

Någon som vill mötas utanför åhlens innan vi går till Nyfiken Gul?

• SanniXx

ska vi säga 13.45 utanför åhléns för dom som vill gå tillsammans?

• SanniXx

Tack för idag tjejer! Bilderna ligger ute nu

Sofffy: Ebba och du är lika som bär på kortet

Sole: Kul med lite info från omvärlden! är inte ett dugg avis De va ett tag då Ida oxå spydde så där mycket, men det har hon slutat med så Viktor kanske oxå gör de

Ska sätta mig och mysa över att den nya vagnen som är beställd Samt fira Idas 4-månadersdag med glass..

Ha en trevlig kväll!

• SanniXx
    Sofffy: Oj.. förlåt, har glömt att lägga till dig i adressboken.. gör de nu så du kan kika in
  • SanniXx
    Bassekatt: Nu blev man inte lite sugen på fika! Gud så mycket gott! Rolig idé med bildspelet De blir säkert en fika till du kan hänga med på..
  • SanniXx

Har varit och shoppat tokmycket nya fina kläder idag Köpdjävulen hoppade in i mig Ett tips är PO.P, dom har rea på sina fleecejackor fram till den 20:e. 50% av 349:-! Ida fick en mintgrön, den är sååå fin! Sen fick hon en röd och vit mössa oxå från po.p. Sen fick hon jeans, strumpbyxor, 4 bodysar, en kjol och en klänning. Det är ju så roligt att handla kläder till henne! Nu har hon bara stl 62 och 68..

Ååååhhh, min systerdotter sa Sanna för första gången nyss. Det blev Tanna.. åh va de värmde.. tänk när våra egna kommer säga mamma! Vilken känsla de måste vara..

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4