• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

swe
    va ska NAN vara slut i affärerna?
    vi köpte senast i söndags och då fanns det. skumt!
    fast jag köper gärna det paket du har hemma om ni inte vill ha det själva.

• Sole

V gör också det.
    Men herregud, finns det länk om ämnet också??
    man slutar aldrig förvånas!

• Sole

Lillen
    jag är mkt tröttare och har haft mkt svårare att somna om efter nattmatningarna (som nu tex)

• Sole

KARIN
    ja dom blir verkligen för söta på passen! Vi visste inte exakt hur lång V var så vi drog i med 56 (detta var ju ca 2 veckor sen)

när jag kom hem idag lurade L med mig på promenad runt Årstaviken (inte fuskrundan jag tar ibland, då jag går över nya bron istället för till Liljeholmen)så nu är jag verkligen helt slut efter en hel dag ute.

L åker på kickoff med jobbet imorgon och kommer hem på söndag. kommer verkligen sakna honom och det kommer kännas tomt....

• Sole

nästa vecka FÅR ni inte fika för då kan inte jag vara med

• Sole

halloj!

klart ni ska fika utan mig, skojjade ju bara (vem vet, det kanske blir trevligare för er så? )

jag är avundsjuk på er som gått ner/har bara ett par kg kvar, själv har jag typ 13 kg kvar....

Idga har jag haft världens mest stressiga dag och jag är sjukt irriterad på vår jävla(ursäkta språket)GPS.

Skulle skjutsa L till Frihamnen för han ska ju till Tallin och det var undefär 2 mil kvar bensin i tanken och jag tänkte vara smart att knappa in så den visar mig närmaste Statioil så jag kunde tanka. Den visar mig fel 2 ggr, inte en enda bensinmack så långt ögat kunde nå och vid andra försöket var jag tom över på Lidingö!! Det löste sig sen att jag fick tanka på annan mack där vi inte har kort.

väl hemma nu måste jag börja plocka undan för renoveringen + gäster som kommer imorgon, ska träffa en kompis ikväll och jag har inte ens hunnit duscha *phu*
    på söndag har vi iallafall fått barnvakt några timmar så vi kan fixa det sista innan vi lämmnar vår lägenhet för 4 veckors renovering.

Ang. FK som vi pratade om igår. Visst var det så att det var fel! Så nu får vi extra utbetalning på 5600 som de missat och sen i framtiden ska vi få runt 6000 (+ 6000 från jobbet )

• Sole

npn som har bra tips om typ gördel eller trosor som går upp ordentligt över magen då man har värsta degmagen och ska ha klänning?

• Sole

frill
    låter som min sits, jag ska på bröllop den 26e och ser ocksåfortfarande gravid ut

• Sole

Lillen
    tack för tipset!

hoppas kunna hitta några som inte rullar ner bara som strumbyxor har en förmåga att göra när man är lite rund om magen

• Sole

halloj!

vi har haft premiär på kaskadkräkning (i floder!) ute på café.
    Sitter där och matar V och det bara forsar - över honom, filten (som jag försöker stoppa med) och över mig, det blev en blöt pöl tom på stolen!

Tur att jag fikade med en erfaren mamma (har en 3-åring)

Ang. gördel
    hittade en jättebra gördel på Twilfit idag 8såg tips oven nu) men det var inte en trosgördel utan bara en gördel för 299 kr.
    En flexees hette den.
    När butiksiträdet gav mig en M sa jag att jag gärna provar L för det är ju roligare att behöva gå ner i storlekar - men jag fick gå upp till XL!

Swe
    Den heter Topcom Babytalker 1010 och kostade 300-400, kommer inte exakt ihåg.

Håller även med ovanstående - vilka fina bebisar vi har fått och va vi är erfarna mammor nu!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4