• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Vivs

Majlinsa - låter inget vidare alls det där..men, det löser sig nog ska du se!

Karin - jag dricker ingen alkohol, tycker inte heller det känns bra. Dessutom har jag inte druckit på så länge så jag kan lika gärna vänta några månader till, det gör mig inget alls.

Hoppas ni får trevligt på prommisen, vädret ser ju lite halvtrist ut så man får hoppas det inte börjar regna!

• Vivs

Swe - underbart med skratt! Jag tyckte jag hörde ett skratt i morse men det har inte kommit fler så jag kan ha hört fel

• Emma3

Ja idag när maken skojade med Leo så kom värdens leende och man kunde även höra skratt så sött Leo "pratar" så mycket nuförtiden är så kul.

Mamma till underbara Leo 070320
  • SanniXx

Ni som ger ersättning, hur mycket ger ni varje mål? Så man vet på ett ungefär hur mycket man ska ge om Ida ska flaskmatas..

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Ginger6

Hallo! Också tillbaka efter långhelg i götet. Mannen var på svensexa och jag hade massa kvalitetstid med min mamma och Jonathan, Mysigt! Lider med er som har 8-veckorskris. Jag tror (peppar peppar) att våran är över efter nästan 2 jobbiga veckor. Nu är prinsen glad och sover gott och skriker inte lika ofta och hysteriskt. Mamma kände inte igen honom efter att inte sett honom på 2 veckor, helt annan bebis. Lustigt! Man ser inte själv hur fort utvecklingen går.
    Mysigt med skratt! J skrattar också med hela ansiktet och gör mysiga ljud, underbart!
    Ang vin har jag också druckit ett halvt glas några tillfällen, blir också lite snurrig av det och vill inte dricka mer. Men har tänkt ha barnvakt och kalasa lite första gången på bröllop den 9de. Ska bli kul! Jag följer gärna med på fika på fredag, missade er idag...har mest sovit hela dagen
    Majlinsa, va jobbigt! Kan det alltså va tänder redan?!

• Ginger6

FIKA FREDAG:

bianca2
    hellur
    pippil8
    Sofffy (kanske)
    Frill (kanske)
    Lillie (kanske)
    J79
    Sole
    Karin99 (inte helt säker än, men troligvis kan jag)
    Ginger

• Ginger6

Jag vill gärna testa Mamma Boot camp! Tack för tips lillen! Nån mer som vill gå? Är det Djurgården som gäller?

• J79

Sole välkommen hem! Låter som ni haft det riktigt bra, blir så avis men rolig för dig.

Majlinsa: vad oroliga ni måste ha blivit. Hoppas nu att han ska få vara frisk och må bara bra. Usch längtar inte till den dag då det är något med E jag kommer att vara så orolig då, hönsmamma som jag är.

Karin99: jag har inte druckit alkohol sen jag fick veta att jag var gravid.

E har varit inne i 7-9v fasen ett tag nu men jag tycker att det börjar bli bättre igen. Hon hade dock ett återfall på morgonen när jag pratade med min chef i telefonen skrek och luftade sina lungor riktigt ordentligt. Hon som aldrig brukar skrika så men då passade hon på minsann.

• bianca2

hej! hoppas ni fick det trevligt idag.
    jag ska in på ett möte vid st eriksplan imorgon o ska sen till killens jobb. kommer att ha massa dötid så om det e ngn som vill käka lunch imorgon runt halv 12 så blir jag glad

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4