• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • Zul

Hej!

kom hem från landet sent igår, ingen dator på länge... ser att det är prommis på g från eriksdals, jag tror jag försöker haka på!

är det lunch-planer på lasse i parken?

vad skönt det var att komma tii dalsland, men skönt att komma hem oxå, blev superintensivt med alla slkäktingar!

• Karin99

majlinsa: usch vad jobbigt, stackare! hoppas att allt blir bättre nu, idag! kramar till er alla.

• murgrönan

hellur: Hoppas du menade inget farligt angående bajset

Stella vaknar också tidigt, i natt kl 4. Jobbigt! Tänkte åka till IKEA nu och titta på mörkläggningsgardiner.

Karin99: Prova en annan type av napp på flaskan. Stella tog inte flaska pga av att hon inte gillade nappen, då köpte jag en ny flaska av märker MAM och då gick det jättebra. Nappen är lite plattare och av ett annant material än den första flaskan (som var en Avent-flaska. Värt att prova kanske.

Nu ska jag ge mig av till IKEA innan det börjar regna ute.

• bianca2

malinsa!
    usch - vad jobbigt!!!
    hoppas det löser sig!
    ha en trevlig promenad idag. själv ska jag jag klippa mig o gå förbi min mamms jobb.
    kramar

• Hellur

Majlinsa - Stackare, vad jobbigt! Hoppas W mår bättre idag och ni får ok på sjuikhuset. Kan inte heller föreställa mig hur man kommer känna sig när vår W blir sjuk. Tänker på er.

Murgrönan - Ja förlåt, menade inget farligt Har märkt att jag är lite för snabb på tangenterna ibland...

• Zul

Swe: Tack! Då blir det nog lunch för mig. Mjölkstockningen har lagt sig, men kommit och gått under hela helgen så jag har gått med massa kläder på mig och med värmande inlägg i BH:n. Hoppas det inte kommer tillbaka nu. Fick aldrig nån penicilöin, hade inte feber.

Ska försöka hinna till träffen, ska bli skoj att se er alla.

• ABC08

majlinsa- va jobbigt, och vad orolig du måste ha blivit.

Ang termometrar har vi köpt en jättebra termometer från apoteket som man läser av från örat och är rätt snabb. Rekomenderas. Den är rätt dyr dock. 600kr, men det är den värd.

• Lillie74

Ja, ha det så kul idag, kan tyvärr inte komma med, ska till jobbet på utvecklingssamtal, vad vi nu ska prata om, hur jag ska utvecklas i rollen som mamma kanske
    Det ska bli kul att ses på fredag istället.

• Emma3

Hejsan!

Karin: Jag har heller inte druckit något ännu. För mig känns det heller inte bra att göra det så länge jag ammar. När vi har gett ersättning till Leo så ger vi NAN och det har funkat bra för oss, han har heller inte blivit hårt i magen men han får ju bara 1ggr/dag så.

Majlinsa: Usch vad jobbigt att han blev dålig hoppas det går bra på sjukhuset och de vet vad det är eller att det är borta nu. kram

Mamma till underbara Leo 070320
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4