Inlägg från: lola1983 |Visa alla inlägg
  • lola1983

icas- onsdagsgrupp

Carola : ja.,jag stannade till o köpte strandtältet . har inte suttit upp det än . jäklans va stort det ser ut på bilden . perfekt ju att ha både hemma o med sig på stranden Glad

vi har varit i stan hela dagen . helt fel dag märkte vi . alldeles för vaaaaaarmt för att in o ur en bil hela tiden . Hugo har knappt sovit nånting o har varit helt dyngsvettig stackarn .
    nu försöker vi lägga honom i sängen o vila lite.,men han vill bara sitta upp . får se hur det går..
    men vi hittade iaf det vi letade efter . utemöbler(stort bord) plus 6 stolar med 6 dynor till . jätte snyggt . parasollet skulle komma in nästa vecka .
    köpte även en bilbarnstol.. MaxiCosi Mobi . går att ställa i 4 olika sitt/ligglägen.,med stödben.,lätt att fästa o super sygg . Valde den blåa....tihi Cool
    glad att vi äntligen tog tag i det o köpte en..,stackarn sitter ju inte nå skönt i den lilla längre..

Imorn ska vi förresten köra gokart.. Skrattande nån av er som gjort det tidigare ? jag har gjort den 1 gång.,men minns inte så mycket av det . kl 11 på dagen.,så det lär ju bli rejält varmt iaf....*pust*

Ne.,lite vattenmelon som mellis kanske o sen börja fixa med utemöblerna . Sami kom just in här o skröt att han lyckades få Hugo att somna på 2 sekunder av att bara smeka honom lite i pannan . hmm.,pappas pojk eller vad....Kyss
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983
    Vilka kommer på Måndag ?? tänkte börja planera fika o stjärterum m.m.. Flört

Carola o Linda är väl klara.. nån fler ?
  • lola1983

Ni får göra precis som ni vill tjejer . är ni inte intresserade av kläderna eller inte har nå pengar så förstår jag absolut att det känns onödigt att komma . blir en del folk ändå .
    Linda : sååå långt är det inte till Hallsta . heh . klart du ska komma om du vill handla kläder . vet inte om man kan beställa ändå.,isåfall om någon annan som är här skriver in dina plagg i sin beställningssedel oxå kanske.... men jag tycker du ska komma Glad

Igår hade vi en lång dag . o en otroligt rolig dag . först körde vi gokart.,o jäklar vilken fart jag hade...Räcka ut tungan sen va det grillning o kubb hemma hos bror min medans mamma(som vi firade) åkte iväg på massage.. sen va det middag på kvällen på grekiska kolgrillsbaren . riktigt mumsigt va det ! Vi åker hemifrån vid halv 10 på morgonen o kom hem halv 10 på kvällen.. men det flöt på jätte bra o Hugo va sååå snäll !

Ha en bra dag ! vi ska bada hemma i lilla poolen med kusin Wilma . O ev grejja lite på tomten..

• lola1983

ja.,vi kommer att ha det inomhus . för varmt att vara ute.. ja,.vi blir ganska många.,hittills ca 12 stycken.,men väntar fortfarande svar från 2-4 stycken så det visar sig .
    ja.,dom har verkligen fina kläder tycker jag.,ser fram emot att se vad som fått in för nytt .
    får se om vi ses imorn då !

• lola1983

Carola : nemen.,låter inte alls roligt ! pluttan då ! hoppas det inte visar sig vara nå fel o att hon blir bra snart . Hennes nye kille skickar en stor PUSS till henne Kyss

Varsågod Linda.,hoppas bullen(o melonen) smakade Skrattande när alla hade åkt låg det en ensam stackars bulle kvar på fatet så jag va ju bara tvungen att rädda den från sin ensamhet.. fick hälsa på melonerna i min mage istället... hahahaha ! mums..

O vilket liv det va.,vart så himla tyst direkt alla gick . 13 vuxna,7 bebisar o 2 barn på 40kvms rum blev lite trångt.. men finns det hjärterum så finns det stjärterum..Flört
    va iaf jätte trevligt o roligt att nästan alla kunde komma !

Nu är jag vrålhungrig.. blir potatisklyftor med massa kryddor på till kvällsmat . blev så sent så orkar inte nåt annat . o det är ju såååå gott ! *smaskens*

Gokväll på er.. Imorn ska jag o vänner till busborgen.,så det gäller att somna tidigt ikväll om man ska orka.. Cool

• lola1983
    Linda : vi har ju väntat på dig ju Räcka ut tungan 

tråkigt att det inte blir nån träff.. men får hoppas att vi träffas snart,blir så långt mellan gångerna o det hinner hända så mycket med dom små liven . hoppas iaf att allt är bra med er alla o att era små sötingar är lika snälla o goa som alltid !

Kan vi inte ta Onsdagsträffarna på busborgen framöver ?? så slipper man trängas nere på stan?? både jag o Carola tyckte det va en bra idé för det är ju toppen mysigt där,roligt för barnen(o mammor) o alldeles lagomt med folk på förmiddagarna . plus att det är perffa för philip att slippa leka med alla små bebisar bara . va tycker ni ???
  • lola1983

är gratis för alla barn under 1 år på busborgen ! mellan 1-2 år kostar det 50 kronor o över 2 år kostar 90 kronor . föräldrar går alltid gratis !
    så vi går ju in gratis ett tag till o det tycker jag är riktigt bra med tanke på hur roligt dom har där . finns allt att låna o mycket mat/barnmat/godis/fika att köpa .
    finns ju som sagt hoppborgar o ett fort för större barn,men en avgränsad hörna för små barn med gåstolar,leksaker,små rutshcekanor o en bollhage . o där är även golvet mjukt så dom gör sig inte illa .

• lola1983
    Lillen06 skrev 2007-06-12 15:47:10 följande:
    www.busborgen.se
    man kan tydligen boka in kalas där.. hmm . borde ju va smidigt för dom som har äldre barn . va roligt ett sånt kalas måste vara för barnen ! o smidigt o skönt för föräldrarna att slippa ha ett 20.-tal barn springandes inne i huset Flört
  • lola1983

hehe..,ja nu får du börja ha stenkoll Linda . jobbigt men samtidigt roligt Skrattande satt han i gåstolen eller?

jag sitter här o försöker fördriva tiden . ska till apoteket men det öppnar inte förrens kl 9 o vi är klara båda två o Hugo är jätte trött . funderar på att lägga honom i bilen i stolen så han får sova . får väl köra runt lite i 50 minuter...
    sen är det dags för vägning . ska bli spännande ! har inte lika mycket förväntningar längre.,för nu spelar det inte stå stor roll hur det gått(så länge jag inte gått upp en massa) . men skulle bli glad om jag gått ner lite iaf Glad har ju som sagt semester snart o då lär jag ju ändå gå upp en del så det gäller att förbereda lite..... hehe !

sen blir det shopping på stan med vänner ! ska försöka hitta nå present till en liten tjej som fyller 1år i helgen . blir spännande att gå o kika på tjejkläder.,kommer kännas konstigt Flört hoppas jag hittar nå fint..

kram på er

• lola1983
    Vägning denna vecka -0,4... helt ok Skrattande

Linda :
    Jo,jag hittade en kjol o ett linne med "hello kitty" . men man känner sig verkligen helt vilse på flickavdelningen . har så svårt att bestämma mig för vad som är snyggt o inte . finns ju mycket gulligt till tjejer,men tycker ändå det är så svårt när man är van att kika på blått,grön eller brun Flört
    köpte även en solhatt till Hugo o ett par ljus blåa byxor . sen köpte jag en "badstol" till honom . som är flytring fast fyrkantig o med stöd under rumpan så att dom sitter tryggt . tyckte jag skulle va perffa i sommar så att han kan bada i stora bassängerna med mamma o pappa Glad
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp