Inlägg från: lola1983 |Visa alla inlägg
  • lola1983

icas- onsdagsgrupp

Linda : Ja.,man kommer ju att använda sittvagnen i flera år så det gäller ju att köpa en som man verkligen vill ha o inte tröttnar på . o när man väl får ett till barn så blir det nog att köpa ny . iaf för min del . för jag vill nog helst ha syskonvagn . tycker det ser såå mysigt ut att båda sitter i samma . plus att det verkar va jäkligt besvärligt att ha 2..,svårt att dra en i varsin hand . hehehe Cool

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983

Oj va mycket det skrivits på dom få timmarna jag varit borta Skrattande 

Sara: Välkommen hem till Sverige ! hopaps ni haft en underbar resa . Jätte sött kort på Gabriel !

Hugo hade inte heller nå problem med att sitta framåt . tror inte att det är riktigt så farligt som dom säger . fast det är ju så klart olika från barn till barn o man märker nog ganska fort om dom får för mycket intryck . börjar sova dåligt m.m..

Haha.,undrar oxå vem som kommer komma först med nästa bebbe . spännande.. tror nog att det blir Tessan . Eller du Carola .

Trevlig kväll ! nu ska det kollas på film o äta morötter(pointsen är redan avverkade för idag så man får ta dom 0:poängarna man har hemma)

• lola1983

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN CAROLA !! Flört

Linda : Hur turkos är vagnen då.,väldigt skrikig? tror inte att du kommer tröttna . eftersom ni båda tycker att den är fin så kommer ni nog bara ångra er efteråt om ni köper en mer neutral färg ist . o som sagt.,skulle ni veeerkligen tröttna så kan ni ju alltid köpa ny sen Räcka ut tungan

• lola1983
    Linda : jag tyckte oxå den såg fin ut . o tror inte att ni kommer tröttna . roligt med lite färg Glad

Carola : jag tror nog absolut att du kan cykla med Felicia nu om du vill . När vi köpte stol o hjälm till Hugo så sa dom att man kan cykla med dom så länge som sitter stadigt o kan hålla huvudet utan problem . men sen kanske man inte ska cykla några riiiktigt långa sträckor i början iaf .

Nu har vi nyss kommit hem.,varit på löga o badat med Hugos kompis Alma o hennes mamma o pappa . va riktigt trevligt . hade med oss lite pickning oxå Glad Va alldeles lagomt med folk.,enda nackdelen tycker jag va att deras lilla bassäng inte alls va särskilt varm . O dom andra bassängerna va sviiin kalla . *burr*

tack för namnsdagsgrattningarna Kyss 
    Här ska det klippas gräs.. Bra väder idag !
  • lola1983

Carola : hmm.,ska ni till öppna imorn ? funderar på om vi ska dit.,men har ännu inte bestämt mig . hehehe . beror lite på hur dagen börjar . men tänkte till St.Lars på Tisdag iaf,ni ?? ska anmäla mig då till den 29:e.,Parken Zoo Skrattande

• lola1983

Ok.. då lär vi ju nästan gå dit imorn då.,annars blir det inte att träffas nåt den här veckan heller Gråter

Blev det nån träff denna vecka tjejer?? jag kan alla dagar Skrattande

• lola1983

Roligt att fler ska på festen  Vi kan väl träffas utanför runt 16.00 så vi får ett bra bord tillsammans . ser fram emot det .

Idag har vi varit på öppna förskolan o lekt med alla barnen . Hugo va inte alls mammig som han varit dom sista veckorna . lekte t.om med dom andra barnen *skönt*
    O Felicia blir ju bara sötare o sötare..(o rundare,hihi) Flört

Har skickat ett SMS till er alla ang. Torsdag . Hoppas ni alla vill/kan komma . Vi sa kl 13.00 så att alla hinner äter lunch o så hemma innan . men Carola sa att ni alla är välkomna tidigare oxå om ni vill . kan ju äta lunch tillsammans oxå kanske .

• lola1983
    Maria : jag minns inte när jag bytte till sittdel.,har för mig att Hugo hade hunnit blivit ganska stor . Men tror absolut att du kan göra det när du vill . beror ju lite på hur stadigt han sitter i rygg o nacke o så . märks nog ganska fort om han inte tycker om det .

Japp.,då syns vi utanför BMB då . kul att partajja lite
  • lola1983

Klart vi inte går in utan dig.,skulle ju ses utanför Skrattande

• lola1983

Idag ringde jag min arbetsledare för att kolla upp med mina semester dagar . fick tydligen 18 nya betalda.,plus min 4 jag sparat från förra året Skrattande Betydligt fler än jag trodde..
    så denna vecka o nästa har jag semester . hihi . roligt med lite extra pengar inför semestern .

Sara : du kan åka med Catrin Glad va roligt att så många kommer . ska bli riktigt nice . hoppas verkligen att det blir fint väder så vi kan mysa på tomten . Då ska ni se att gräset minsann är lite grönare på landet.. hehehe

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp