Inlägg från: lola1983 |Visa alla inlägg
  • lola1983

icas- onsdagsgrupp

Carola : ne.,men det gör inget . vi kan ju sitta på altan.,o är det dåligt väder så kan vi ju sitta inne . annars om du tycker att det blir dumt får du hojta till så kan vi tat hemma hos mig istället . spelar ingen roll för min del .

Nu har jag precis lagt prinsen . ska kasta mig framför TV:n o kolla på film o käka frukt . skönt med liten egen tid.,full rulle hela dagen idag .
    Imorn blir det öppna förskolan igen Skrattande sen blir det nog att bara vara hemma o mysa på  kvällen . kanske färga håret .

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983
    Carola : va kul att det blev bra på altan . ska bli kul att se vad ni har införskaffat er för snygga möbler .

imorn är det dags att väga sig igen . hmm . verkligen ingen aaaaaning denna gång hur det kan ha gått . eftersom jag som sagt åt som en tok förra veckan men har skötit mig riktigt bra denna . spänningen är olidlig . bara jag inte har gått upp en massa.,för då blir jag deppig !

sov gott allesammans
  • lola1983
    Carola : då kommer jag oxå lite tidigare, hehe . tar kanske med mig nå mat eller så äter jag nåt hemma innan jag går . eller så är jag så deppad över dagens vägning att jag inte äter nånting på hela dagen....FundersamFlört

Härligt med fint väder . hoppas på det idag med så man kan fixa o dona lite på trädgården . Hugo ska hem till farmor ikväll o leka så då kan man ju fixa lite extra mycket .

Ska oxå iväg på klädparty.,spännande o se va det finns för kläder . hade aldrig hört talas om märket iaf . Syns snart Carola o till alla er andra : syns imorn !! Skrattande ska bli skojjigt !

Snart är det mors dag tjejer . våran första riktiga mors dag !  tänk att vi är mammor Glad
  • lola1983

Linda : hette den freeway ?? jag är inne på deras sida nu men hittar bara fixaway eller hi-way...

• lola1983

fixway alltså... inte fixaway...

• lola1983
    - 1,3 idag !! bara 0,2 kvar till mitt mål . tjohoooooo Skrattande
  • lola1983
    Linda : det har nog gått jätte bra för dig med ska du se ! du är så duktig . det är vi alla . imorn ska ni få se Carola oxå.,där ser man oxå stooor skillnad ! Glad

bara så ni vet tjejer.,Hugo har varit lite snorig idag . annars jätte pigg o glad.,inge hostig,varm eller nåt annat.. så det är ingenting som smittar eller nåt virus överhuvudtaget . är nog bara lite snorig helt enkelt .
    hoppas det inte gör nåt för nån av er . isåfall stannar vi hemma....Gråter

snart kommer en kompis till Sami hit.,dom ska kolla på fotboll hela kvällen/natten . buhu,.Onsdagar som brukar vara min TV kväll ! sååå mycket bra att se ju Ledsen men aja...,va gör man inte för den man älskar.. hehe
  • lola1983
    Sara : Ne.,du ska ju inte hålla på att tänka på vikten nu när du ammar . man har ju hela livet på sig sen att ta tag i det om man vill .

Carola : ja.,städa ordentligt nu när du får storfrämmande på besök Flört hihi .

ska bli riktigt kul att träffa er alla . om Hugo mot förmodan skulle bli dålig så kommer vi inte.,men det får vi hoppas att han inte blir . just nu är det som sagt bara snor .

Usch.,vet inte vad jag ska göra nu . tråkigt att inte kunna slappa framför TV:n . o det känns inte som att fotboll är speciellt roligt att sitta o glo på heller . får väl sitta här inne o häcka då .
    kanske gå en prommis ??? hmm.,neeee orka !

ska nog gå upp i sägen o lägga mig o läsa en bok . skulle ju inte skada att somna lite tidigare ikväll heller . godnatt på er tjejor!
  • lola1983

idag har vi varit till läkarn med Hugo . för att kolla om örat har växt igen efter sista öroninflamationen . o det hade det Glad så fint så.. o Hugo va jätte duktig . inte roligt att sita fasthållen.,men han satt så snäll så . mammas duttiga älskling..

Syns snart tjejjor . Jätte fint väder så hoppas det slutar blåsa så att vi kan sitta ute i solen  roligt att så många kommer . ska bli så roligt att träffa er alla !

• lola1983

tack för idag tjejer.,riktigt trevligt att träffa er igen . våra små bebisarna har verkligen växt.,stora pojkar o flickor nu Glad

Maria : tråkigt att ni inte kunde komma . men tur samtidigt att ni såg febern innan ni åkte.,hade blivit jobbigt för lillstackarn att försöka leka sjuk . hoppas han kryar på sig snart så att vi kan träffas o leka lite .

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp