icas- onsdagsgrupp
har jag missat nåt ? va det träff på stan idag iaf ? hmm.. vi ville ju oxå . fattade det som att det inte skulle va nån träff denna vecka . måste ha missat det .
hoppas det blir nån snart igen o att vi oxå blir bjuda då
har jag missat nåt ? va det träff på stan idag iaf ? hmm.. vi ville ju oxå . fattade det som att det inte skulle va nån träff denna vecka . måste ha missat det .
hoppas det blir nån snart igen o att vi oxå blir bjuda då
älskar den där bilden Carola . en riktig söting ![]()
Linda : uscha.,låter inge roligt det där . jobbigt att det liksom aldrig ger sig heller . han måste vara jätte hängig ? verkligen bra att barn har lite att ta av för när magsjukan väl kommer så tappar dom mycket o snabbt . Hugo hade magsjuka i 1 vecka o tappade runt 1 kilo . som tur är går dom upp det ganska fort igen när dom börjar äta igen .
Jasså.. konstigt.,men samtidigt så bra ! då kanske han inte lider så jätte mycket av det ändå . Håller tummarna för er att det blir bättre snart o Hugo skickar en stoooor Krya på dig KRAM !
Usch.,vilket väder !!!! tänkte precis gå ut o gå.,men sen kom jag på att det regnar . boring . ska man nu göra för att förbränna fett då ?
kanske sätta på lite bra musik o dansa lite med lillprinsen
kanske man förbränner iaf nåt fettkorn...
Hahahahaha ! en bra idé.. tyvärr va han o jobbade . jag satt igång o städade lite här hemma istället . inte lika roligt.,men behövligt ![]()
snart ska vi iväg till släktingar o spela lite spel : Geni ! blir nog skoj .

Linda : vi köpte scootern till Hugo när han va 5 månader . då va han lite för liten för den . men efter han fyllt 6 månader så använde vi den jämt o tog bara liggvagnen när vi skulle ut o gå långt så att han skulle sova skönare .
Är riktigt nöjd med våran scooter o tror absolut att ni kan köpa en till Melvin nu om ni vill . han är inte för liten .
Vi har inte köpt nån ny bilstol till Hugo.,men ska nog göra det till sommaren eller efter . han sitter inte så jätte bra i den längre eftersom han är så lång . bena får han ju nästan ha vikta mot stolsryggen . men så svårt att veta vad man ska köpa för stol.. vilka har ni kollat på då?
Linda : Ja,zenton har jag oxå kikat lite på . verkar bra o smidig . håller med dig.,den scootern som är rosa/grön är såå läcker . fast iof tycker jag att alla färger på scootern är snygga ![]()
För min del blir det potatis/purjolök soppa o sen lite salta pinnar o popcorn ikväll till en bra hyrfilm ![]()
Hahahaha..,undra hur många sidor man måste gå tillbaka för att hitta nåt som nån annan ICA jobbare än oss tre har skrivit . bara vi som sitter o snattrar här.. ![]()
Carola : oj.,.guu va härligt att få så mycket pengar för nåt som du ändå inte har nån användning av . hoppas det ökar ännu mer ![]()
tycker oxå att den där jungel lime är skita snygg . o den passar till båda könen !
hihi,när jag va inne på Emmaljungas o Brios sida idag kunde jag inte låta bli att kika på syskonvagn . det lär man ju köpa nåååån gång iaf
finns inte många att välja på tycker jag . men dom är riktigt snygga .
Har tyvärr inge tips på vad du ska göra Carola . lyxigt att ha det problemet . hehe . lägg dig framför TV:n . måla naglarna . bada kanske . eller bara snoka runt på internet.,då brukar tiden gå fort .
Snart är det dags för ICA fest . någon mer än jag o Carola som anmält sig ?