icas- onsdagsgrupp
*även jag hittade hit* ![]()
*även jag hittade hit* ![]()
Linda : Du har säkert gått ner . Vissa dagar känner man sig ju mer svullen,men det behöver inte visa lika mycket på vågen som man tror . O även om det skulle visa sig så lär du ju ha gått ner ännu mer till nästa vecka isåfall . Så va det för mig förra veckan.,va veckan före mens o jag va riktigt svullen o pluffsig . O så till den här veckan hade allt sånt släppt o då blev det desto fler kilon . Lycka till !
Shoppade loss lite igår.,hittade ett par byxor till Hugo på H&M o så skorna så klart . O så ett linne till mig på Gina Tricot som vanligt ![]()
Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag . Ev åka till min syster o hälsa på . Skulle vara roligt att vara där ute på tomten o busa lite o få lite sol på nosen
Men såå dryg väg att åka till Irsta ju... aja.,får se ! ska nog börja med att hoppa in i duschen iaf..
Blir ingen Öppna förskola för vår del
Länge tills jag kommer ränna där igen nu . Tråkigt o Hugo kommer sakna alla vänner . Men 6 veckor går nog fort..
Ha en underbar dag i vårsolen !!
Linda : Ja.,det blir säkert bättre nästa vecka . Men det är ju iaf minus på vågen . Det är ju bra det med tanke på att du inte kände att du hade gått ner nå . 0,4 är ju ändå 0,4..
kör inte föör hårt nu bara.,kom ihåg att man måste få i sig rätt mängd o så av allt o helst äta alla points man ska ha i sig .
Det kommer bli bättre nästa vecka.,du har hållt på så länge så det går ju i perioder .
Idag har vi varit ute heeela dagen . moster o hennes små killar har varit här o busat . Gustav älskar ju att vara ute o sparka fotboll så det har vi gjort mest hela dagen . Plus en långpromenad till sjön o mata fåglarna . Hugo somnade som en stock kl 8 o jag sitter o nästan sover framför datan . tar verkligen på krafterna att vara ute i vårsolen ![]()
Ska ta med mig kiwi,blodgrape o annat god frukt o gå upp i sängen o titta på efterlyst nu tänkte jag . Blir att somna väldigt tidigt ikväll !
Imorn blir det stan igen o träffa kussarna . roligt roligt ![]()
Hej tjejer !
Nu är provet avklarat o det gick smidigare än jag trott . Tiden gick fort o frågorna va ungefär som jag trodde . Har nyss rättat svaren på internet o hade nog lite bättre än jag trott . med tanke på att det är första gånge o jag inte riktigt hann med i svängarna . skönt att ha det avklarat . kul o se sen när själva betygsrankingen kommer..
Nu ska jag platta håret o fixa lite . snart kommer vänninor över o då är det partajj som gäller ! ha en trevlig Lördag kväll ! Kramar
Carola : Ne.,har inge ångest alls faktiskt . trodde jag skulle ha det . men tycker det ska bli ganska "skoj" faktiskt.. Kul att komma iväg o träffa lite folk o få sin egen tid . O som sagt.,6 veckor går ju fort . ska bli kul att få jobba lite o kanske bränna nåt kilo eller två ![]()
Hej tjejer.. Gick bra att jobba idag . allt va sig likt o man kom ju ihåg allting som om det va igår . lite tråkigt.,för jag hade hoppats på några nervösa första timmar.,men allt flöt på bra . nå ackord finns inte att snacka om med tanke på att jag va tvungen att stanna o snacka med alla jag kände . blir ju så när man varit borta så länge..,hehe !
Linda : Hugo får....; Gröt vid 9.00 . Puré vid 13.00 . Gröt vid 17.00 . Vällning vid 19.30 . o sen ev välling när han vaknar på "natten" runt 05.00 . funkar jätte bra.. förutom att han haft en liten strejk period när det gäller puréerna . gröten är bäst.. o nu är han ju magsjuk så nu går igenting ner.. stackarn ! trodde att han va bättre.,för han fick i sig vällingen igår o verkade pigg . men nu när Sami gav honom gröt nyss så kom allt upp igen . lillplutten! ![]()
Dom där med youghurt i använder jag inte ofta . just för att jag tycker att det är för mastigt att äta som efterätt o lite för lätt att äta som ett helt mål ! men det är ju perfekt att ha om man är på stan en sväng o ta som mellanmål eller så . eller dom gångerna som Hugo strejkat mot vanlig puré så har jag gett honom lite sånt istället .
nåt att rekomendera är dom färdiga gröterna ! jätte bra att ha med sig på stan o riktigt mumsigt verkar det som ![]()
Ne.,nu är nog maten klar . ska vila lite framför TV när jag äter . ont i ryggen . o så pkte vi o storhandlade direkt efter jobbet idag så jag är såå trött !
Hejsvejs på er
Linda : Så eran tant på BVC rekomenderar 5 min metoden? trodde att all BVC tanter va emot det . men bra att det funkar för er iaf . kan tänka mig att det är jobbigt att höra honom skrika..
Hoppas ni alla haft en bra dag . På ICA har det flytit på.,mycket att göra o ordrarna bara byggs på . suck.. Men det flyter på bra.,har inte riktigt hunnit blivit totalt less på det . tar det ganska lugnt o försöker att lyfta rätt dern här gången så det inte blir som sist med riktiga ryggproblem m.m .
Idag har Hugo fått i sig 1 hel flaska välling till frukost o en halv runt 2 . så jag hoppas att det är på bättringsvägen . inte knappt fått i sig nå mat på 2 dagar så han måste vara helt slut stackarn..
Aja.... Kram från oss ![]()