Inlägg från: lola1983 |Visa alla inlägg
  • lola1983

icas- onsdagsgrupp

Medusan : inte gör det nå . vi vet alla hur det är när barnen är på sin dåliga sida .
    men nog va det lite roligt att du gick vilse i stora Hallsta tycker jag Flört hihi..
    Catrin : jag tycker att filip skötte sig bra idag . märkte inte mycket av honom . så snälla o söta små barn du har .
    Carola : jätte mysig altan ni har förresten o bordet ni köpte va jätte jätte fint !
    Linda : oj oj oj.,lyx med klipptid . skulle jag oxå vilja ha . blir det rejäl klippning eller bara toppning ? hoppas det blir bra .

har bokat tid på make up store imorn förresten.,dom lägger en makeup medans dom ger tips o råd o sen får man plocka varor för 500kr.. fick det av Sami när jag fyllde o tyckte det va perfekt tillfälle att utnyttja det . 11.30 iofs men det sitter nog kvar o är snyggt till kvällen med . ska bli kul att få lite tips o även få handla lite nya grejjor . 

Tror nog att hamburgarna serveras redan när vi kommer kl 16.00 . så att alla hinner äta o städa undan innan det öppnar för allmänheten . ska bli riktigt roligt.. ser fram emot det ! men vet inte alls vad jag ska ha på mig för kläder.. hmmm. tänkte ha en svart kortärmad tröja.,men sen kom jag på att det va ju den jag hade på mig idag hem till Carola . hur boring känns inte det . aja.,kommer nog på nåt .

nu har min prinsen somnat o jag ska slänga mig i soffan o läsa reklam o kolla på inspelningen av Pusycat dolls från igår Räcka ut tungan

SYNS IMORN 
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983
    Linda : Ja.,det ska jag göra . roligare om det syns lite . fast inte fööör mycket . ska ju se ut som nånting som jag själv klarar av iaf Räcka ut tungan

La Hugo vid 7 igår ist för 8 . så vaknade han 5.30 imorse o ville ha mat o efter det ville han inte somna om . suck . lite väl tidigt tycker jag . så det blir nog att lägga honom 8 iaf . eller halv kanske..
    va ska man göra nu hela morgonen tills resten av världen vaknar då ?? hmm.. Fundersam
  • lola1983

Hih.,va många o fina bilder du tog Glad jag kom på mig själv när jag åkte därifrån att jag knappt tog nå kort . fast fick 3 st iaf o dom harj ag lagt ut i min bilddagbok . ska lägga in dom här sen .

jättes stressigt morgon vart det . vi somnade om o vaknade vid 9 . hoppade in i duschen o nu ligger plattången på värmning . jag sitter o äter frukost samtidigt som jag knapprar här o om 15 minuter kommer skjussen... o väskan ska packas.,Hugo ska kläs.....

så egentligen har jag inte tid med det här.. ska nog kasta i mig gröten nu...

• lola1983

försöker få tag på ICA så jag kan prata om min lönesspec..,men båda mina arbetsledare är lediga idag o jag har inget nummer till nån annan . vill ju helst prata med lön . men visst borde ICA ha nån sorts växel telefon ?? står inget i varken telefonkatalogen eller på internet .
    Nån som kan hjälpa mig ?? Fundersam Helst innan kl 16 då alla går hem....

• lola1983
    Oj va snabba ni va . tack Glad
    jag provade iaf att ringa nåt nummer o efter en del vidarekoppling så kom jag fram . men tydligen va heeela lönavdelningen på kurs idag . Hur dom nu kan göra nåt så smart att skicka iväg alla samtidigt på samma dag som lönen betalas ut ! jäkla puckon !
    hon jag pratade med skulle iaf lämna ett papper o sen skulle dom ringa upp mig när dom har tid.. men dom hade vääääldigt mycket att göra just nu..
    så att jag har fått 12000kr för lite denna månad är inte speciellt viktigt tydligen.. suck !
    aja.. tur att jag fick en del iaf..

Nu ringde dagis.,vi fick den platsen vi ville ha !!!!!! SkrattandeGladRäcka ut tunganCool
    superduperpuper glad som ni kanske märker.. hehe .
    Ligger bara 1 minut hemifrån o personalen är såå mysiga o bra . Plus att Hugos kusiner gått där tidigare . Ååh va roligt.,nu slipper man oroa sig över det Flört
  • lola1983

Hade riktigt roligt igår ! även fast jag va nykter så vågade jag svänga mina lurviga Räcka ut tungan Kul att skaka loss lite igen.,inte ofta nu för tiden . tyckte det va lagomt med folk oxå.,fast lite tråkigt att mitt skift jobbade eftermiddag för det va inte så jätte jätte många ICA folk där ändå tycker jag .
    Vet inte om det finns så mycket skvallar egentligen va ? tror att vi åkte hem lite för tidigt för att hinna se nå skandaler .

Hur mås det med Linda idag då? Cool

Carola : du kommer nog inte få svar från dagis först i November/December gissar jag .

Sara : vi kom in på dagiset som heter Jan-Pers Backe . Jätte bra dagis med 3 syskonavdelningar o 1 småbarnsavdelning . jag har själv jobbat där o trivdes riktigt bra med personalen o tyckte att deras upplägg på allt va kanon .
    fast nu när jag fått platsen börjar jag nästan få lite ångest..,tänk att min lilla älskling snart ska börja dagis . buhu . vill nästan vänta till Januari jag med... hmm.. Fundersam

Idag är det marknaden som gäller !  Sen blir det storhandlning o förmodligen grillning ikväll . toppen väder ju

• lola1983
    Carola : jäklar va mycket pengar ! kan dom verkligen kosta så himla mycket i butik ? bara att tacka o ta emot.,jäkligt kul att få så mycket pengar för nånting man inte har nån användning för .

när ska ni till stan/marknaden då Carola ? kanske stöter på varann . fast vi åker nog efter lunch nån gång .
    Hoppas ni får en trevlig kväll o njut för fullt av maten Räcka ut tungan
  • lola1983

Oj.,ser att jag skrev fel tidigare . menade inte "kostar dom verkligen så himla mycket i butik?" utan skulle skriva "kostar dom verkligen så himla mycket MER än så i butik?"
    hehe.,bara så du vet . tyckte det lät lite spydigt
    Ja.,guld är verkligen svin dyrt . tråkigt.,för det är ju så fint !

idag har vi varit en hel dag inne i stan . sååå trött nu ! åkte in vid halv 12 o kom hem igen vid 20.00 . först hem till min bror.,hoppade lite studsmatta o åt McDonkan mat . Sen marknaden.,mmmmmycket folk . O sen storhandling på Maxi som abra det tog 1½ timme.. tänk att man alltid köper betydligt mer än man skulle....,fast man skrivit inköpslista ! Fundersam

nu är det städning som gäller . för imornbitti ska jag iväg ganska tidigt o jobba, o sen direkt jag kommer hem får vi besök av min familj.,ska bjuda på tacos Räcka ut tungan

Ha en mysig kväll alla tjejjor .
    O Linda : hoppas du mår bättre nu.. kan tänka mig att det är jobbigt.,men samtidigt värt det . du hade ju iaf roligt o det är ju huvudsaken Skrattande

• lola1983
    Ne.,inte blev det nån frukost på sängen här heller inte... han har inte ens sagt nåt så han har nog inte tänkt på det . om jag känner honom rätt så har han nog köpt nåt tills jag kommer hem.. annars jäklar....Flört
    Ja.,jag ska jobba . fast inte på ICA . ska sköta serveringen ute hos min skytteförening,är tävling där idag . brukar va ganska roligt att träffa en massa folk man inte träffat på så länge .

Ha en underbar Mors Dag alla fina mammor
  • lola1983
    Catrin : om du vill gå ner bara 7 kilo o vill äta soppor så borde det inte ta så mycket mer än 3-4 veckor . fast sen beror det ju på hur man sköter upptrappningen när det är dags att börja äta igen . det är ju det viktigaste av allt .
    men du vill inte köra Viktväktarna då?  går ju iof långsammare.,men lättare för oss som inte klarar oss utan mat.. Flört
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp