icas- onsdagsgrupp
Medusan : inte gör det nå . vi vet alla hur det är när barnen är på sin dåliga sida .men nog va det lite roligt att du gick vilse i stora Hallsta tycker jag
Catrin : jag tycker att filip skötte sig bra idag . märkte inte mycket av honom . så snälla o söta små barn du har .
Carola : jätte mysig altan ni har förresten o bordet ni köpte va jätte jätte fint !
Linda : oj oj oj.,lyx med klipptid . skulle jag oxå vilja ha . blir det rejäl klippning eller bara toppning ? hoppas det blir bra .
har bokat tid på make up store imorn förresten.,dom lägger en makeup medans dom ger tips o råd o sen får man plocka varor för 500kr.. fick det av Sami när jag fyllde o tyckte det va perfekt tillfälle att utnyttja det . 11.30 iofs men det sitter nog kvar o är snyggt till kvällen med . ska bli kul att få lite tips o även få handla lite nya grejjor .
Tror nog att hamburgarna serveras redan när vi kommer kl 16.00 . så att alla hinner äta o städa undan innan det öppnar för allmänheten . ska bli riktigt roligt.. ser fram emot det ! men vet inte alls vad jag ska ha på mig för kläder.. hmmm. tänkte ha en svart kortärmad tröja.,men sen kom jag på att det va ju den jag hade på mig idag hem till Carola . hur boring känns inte det . aja.,kommer nog på nåt .
nu har min prinsen somnat o jag ska slänga mig i soffan o läsa reklam o kolla på inspelningen av Pusycat dolls från igår
SYNS IMORN