• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

pucken...ja, som tur är så hade vi ju mer "empatiska" lärare på psykologin, jag berättade om vår lille Marcus och vad som hänt för en lärare och han lät mig slippa ett moment - sen gjorde jag ju inte tentan ändå då men iaf...

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • pucken

malla
    det var ju snällt av honom. jag har bara haft dåliga lärare på den här utbildningen, eller ja, det var en som lät mig maila in hemtentan om det var så att jag låg och födde på inlämningsdatumet det gjorde jag inte så jag fick snällt åka till skolan och lämna tentan i brevinkastet en knapp vecka efter att agge föddes.

• Fru Indosaurie

alltså vad B med snö.
    Vi har sommardäck på bilen också.. bara 1,4 grader här, känns som att det kan vara minus i strömsdal..

• pucken

mm jag hatar snö, iaf i april. värdelös dag det kommer bli, jag känner det på mig.

• pucken

men ska ni till strömsdal? vad ska det vara bra för?

• MallaMojs

Jag trodde verkligen inte att det skulle bli mer snö nu...men men, det är borta snart igen så det kan bli sommar på riktigt

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Fru Indosaurie

ja jag vet inte vad det ska vara bra för egentligen?
    Men jag ser det som en bearbetning inför Wilmas första barnvakt i juli
    & så får hon leka med sina kusiner!
    Allt annat är neg.

• pucken

jag vet inte vad jag ska ha till lunch micke tar gårdagens rester med sig till skolan så jag måste laga nåt.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)