• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

Nä, det har blivit skitdyrt i Gävle En av dem sa att de hade lånelöfte, men det hade gått ut och han hade inte fått nått nytt...

Nä, nu måste vi tydligen åka, det är nån sorts sport  på tv som börjar kl 15 som Andreas ska se hos sina föräldrar..

Johanna 061223
  • mamma87

hej hej jag e född 87 och har en son på tre månader och två veckor helt underbart att vara mamma

• Fru Indosaurie

1 miljon borde väl iaf räcka? Det kan vi få låna och jag har inget jobb och F jobbar 63%..
    dom får pressa banken lite, hälsa från mig! Räcka ut tungan

• pucken

fru
    63%? vilken jädra siffra egentligen!

• pucken

hur kommer de på den idén överhuvudtaget? "hmm vi behöver nog nån som kan jobba 62,6 %" haha, ud va löjligt.

• Fru Indosaurie

haha nää jag vet inte.
    alla nattarbetare har samma procent.

attans, vi skulle ha köpt en datorladdare till bilen. Kunde jag ha scrappat.

• Winnertaco

Hos oss blir man anställd på antal timmar per 4 veckor istället för procent, så jag gissar på att många har ett rätt lustigt procentantal om man börjar räkna!

mamma87
    När är din son född, han måste vara nästan lika gammal som Johanna

Johanna 061223
  • Melisabeth

Pucken - du kan verkligen få min unge tills hon kommer..... =/

Jag känner mig skithemskt - som världens värsta människa och mamma men jag står verkligen inte ut längre... vill inte hellre än att ha ut henne... Jag blir fullkomligt knäpp.. Och dåligt samvete för att jag känner så gör inte saken bättre alls... =(

*deppar ihop*

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)