• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

mel
    jag förstår att det känns jobbigt. jag hade förvärkar bara natten innan, och jag tyckte det var jobbigt. kani nte tänka mig hur hopplöst det måste kännas med förvärkar redan nu men det är inte lång tid kvar nu!

• Melisabeth

Nej det sägs så.. men man man mer eller mindre vill hänga sig dagligen så är det lång tid tyvärr.....

Men skall till BM imorgon, försöka prata med henne iaf... inte för jag vet vad det kan hjälpa, men det bör väl inte skada iaf får man hoppas...

Fick "beräftat" att alla pålagda kilon inte syns nämnvärt iaf.. utan bara mgen som växt.. så nått att glädjas åt kanske iaf.... Man får hitta det lilla, så att säga.

Min släkt är för övrigt knäpp, det fick jag ännu mer bekräftelse på i helgen än tidigare..... Faat jag borde inte vara förvånad =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

släktingar förvånar aldrig. eller ja, man borde inte bli förvånad för man vet ju vilka man har att göra med.

men prata med din bm, kanske finns nåt hon kan säga/göra för att det ska kännas lättare?

• Melisabeth

Jo, men jag trodde inte det var så knäppa som de visst är.. iaf vissa av dem =)

Ja man kan ju hoppas iaf =)

Nu har jag min symaskin iaf =).. på tiden helt klart.. så nu kanske jag kan sy iaf =)

• pucken

åh vad ska du sy? jag vill ha en ny maskin, de som står här funkar inte särskilt bra.

usch jag är jättetorr om händerna, tycker det är så obehagligt!

• Melisabeth

Vad jag skall sy var en himla bra fråga.. vet inte är svaret =) Dvs inte lika bra svar som fråga =)

Nga sängkläder kanske.... eller fålla lite och göra stor tygtavla, eller nått annat enkelt som uppvärmning =)

Jo torra händer är sällan skönt... Jag brukar slippa det, men är torr i fejset istället.. skitsnyggt, eller inte =/

Nu skall jag ta min knuffoman och gå och lägga mig och sova.... har inte sovit nämnvärt bra nu under helgen och resande tar på krafterna mer än man tänker på tycks det.

Nattis =)

• Ekrlsn

om det känns som en bubbla spricker i magen och jag vet att det inte e gaser, kan det vara fostret som rör på sig?

• Winnertaco

xqin
    Visst kan det vara fostret, men det verkar tidigt att känna nått i v 14 med första barnet!

*kramar om Mel och hoppas på att Ella vill göra entré till världen redan i v 38*

Johanna 061223
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)