• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Ekrlsn

taco - vi får väl se hur mkt den rör på sig på inskrivningen imorgon

• Melisabeth

Malla - japps du har försått rätt, jag är farligt =)
    Ella kan jag inte svara för ännu, men hon är ju ganska liten iaf så kan ju inte göra så stor skada
    Men vad störigt att sakerna är på fel plats då....

Taco - Jag vill ju se er också, allihop =)

Jag vill städa.. eller jag vill vilja.... Knas... Kan ingen pedant skicka över lite städbaciller till mig.. jag behöver dem så väl =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Mel...ja, jag börjar förstå att du är inte att leka med Haha! Många som träffar mig tycker att jag är lite läskig, för jag säger vad jag tycker... Men jag tycker mest att jag är blyg och inte säger mycket alls Hmm...dålig självinsikt kanske?!!

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Melisabeth

Malla - jo men sådan är visst jag med.. lite för rättfram och tänker inte alltid innan jag talar...... =)
    Sånt är inte alltid så uppskattat tycks det =)
    Fast jag är egentligen blyg, men "döljer/kompenserar" blyghet med framfusighet....... Vuxet värre eller inte =)

• MallaMojs

Mel...haha, vi verkar ju vara ganska så lika! Flera stycken har också sagt att jag ser helt sjukt kaxig och dryg ut när jag går omkring, men det är ju min fasad liksom

Haha!

Klart vi ska ses allihopa igen, gärna alla!!! Magnus ska ju ta körkort så vi ska nog kunna röra oss runt i landet också

• Melisabeth

Jag hoppas att jag inte ser kaxig eller dryg ut... men det gör jag säkert iaf =)

Jag är sjukt nyfiken på er alla, och alla ungar =)

Hmmm 150 nya spänn på Åhlens..... Jag funderar på vad man skall köpa för alla.... Gäller ju att spendera dem väl ju, och inte slösa bort det på skit =)

• pucken

vilken värdelös dag igen. agge vaknade 7.30 men micke tog honom så jag kunde få sova. jo, eller hur, ungen satt utanför sovrum och vrålade. fick ju inte sova ändå.

• MallaMojs

xqin...jag bor i Haninge, en 08-förort Du då?

pucken...låter skoj Kunde han inte gått ut eller så då ?

Mel...åhh, jag vill också ha pengar på Åhlens!!!

• Melisabeth

Xqin - Karlstad =)

Jobbigt pucken =(

Malla... JO, har drygt 500 spänn där nu.. men är så svårt att bestämma vad man skall köpa ju.. man vill ju inte "slösa" bort det... på fel sak... Och en del saker är ju väldigt dyra, så det bär mig emot, även om det är bra saker... Anåljåpen ogillar ju dyra saker även om jag inte "direkt" betalar för dem så kan man ju få flera saker för samma pengar liksom.... =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)