• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Jag skall hoppa genom duschen jag.. Vill inte stinka resesvett hos BM ju =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Jaha, så var man hemma då...skööönt! Måste nog också duscha...*suck* Känner mig aldrig fräsch nuförtiden...och ändå så svettas jag liksom inte, men det är någonting...

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Melisabeth

Jag är halvsvett jämt jag.. så hjälper ju till att känna sig fin och fix liksom... eller inte =)

• MallaMojs

Jag är också en rätt så het person men det är ganska så "under kontroll" denna årstid - vill inte ens tänka på hur det kommer bli i sommar

Fick just kallelse till det där extra-UL som jag skulle gå på - SAMMA DAG som det tillväxt-UL som jag redan har inbokat *suck* Måste jag ju tajma in telefontiden igen imorrn...

• Melisabeth

Någon speciell anledning till varför du ville/trodde att du skulle göra UL imorgon?
    (har inte hängt med så bra senaste tiden)

• MallaMojs

xqin...på inskrivningen så träffar man ju en barnmorska och de gör i regel inte UL/VUL... Men du måste väl få boka in en tid till läkaren??

• Ekrlsn

mel & malla - ja för att när jag bokade tid sa dom att dom skulle göra ultraljud eftersom det var länge sen jag var hos gynekologen

• Melisabeth

Malla - jag är säkert trög, men varför skall du göra ett tillväxt och ett annat UL?? Kan de inte kolla allt på samma gång eller? =)

• Småtokig

Hej tjejer..
    Hur har eran helg varit?
    Albin hade feber i söndagskväll och har dessutom varit supergnällig hela helgen..

Jag blev så sur på svärmor i helgen oxå.. Sa i söndags när vi var där att Albin var jättegnällig och dessutom mammig och lite pappig och inget annat fungerar trodde då att hon förstod att det är kanske inte är läge att hålla honom då utan låta honom vara hos oss.. Men inte fattade hon det utan skulle tvunget hålla honom iallafall vilket resulterade i att han gallskrek efter 1½ min..
    Sedan ringde C henne i går morse för att tacka för i söndags och nämde då att han hade haft feber på kvällen, tror ni inte att kärrningen ringer på eftermiddagen sedan för att kolla hur det är med honom och dessutom säger till oss att vi får inte åka iväg med honom osv.. Litar hon inte på att vi kan ta hand om Albin eller vad fan handlar det om..

blev lite långt men var tvungen att få det ur systemet..

Förresten vad tycker ni om detta huset www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)